Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 116504 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #100 på: 24. jan, 2011, 18:05 »
ufff jeg hadde en ekkel drøm her forleden... jeg glødet av lys også var det denne skygge skikkelsen som hvisket noe til meg, men jeg forsto ikke noe av hva den sa, det hørtes ut som den pratet med flere stemmer på en gang.... det værste med den drømmen var at jeg ikke klarte å våkne, og til slutt når jeg våkna hadde jeg bare sovet i 30 minuter, mens det egentliig føltes ut som jeg hadde sovet ut en hel natt
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #101 på: 26. jan, 2011, 07:56 »
Drømte at jeg var warlocken min i world of warcraft xD gikk rundt og gjorde quest, slaktet spillere og creatures alike, og ikke på den tard måten man gjør i spillet, men like, hvis jeg incinerated en bastard så ville han litterally brenne i hjel >:3 Var kjipt å våkne, jeg var kommet så godt i gang xP

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #102 på: 26. jan, 2011, 12:57 »
Drømte at jeg var warlocken min i world of warcraft xD gikk rundt og gjorde quest, slaktet spillere og creatures alike, og ikke på den tard måten man gjør i spillet, men like, hvis jeg incinerated en bastard så ville han litterally brenne i hjel >:3 Var kjipt å våkne, jeg var kommet så godt i gang xP

omg xD Lol, har hatt spill drømmer før... :P (dog, ikke wow, men andre spill)
er vel bare et tegn om at man er nerd? 8D xD

Har ikke hatt noen, eller husker aldri de drømmene jeg har hatt i det siste...
Føler meg på en måte litt tom >_> Dx
« Siste redigering: 26. jan, 2011, 17:53 av Snøkrystal »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #103 på: 26. jan, 2011, 16:08 »
Jeg hadde merkelige dirty drømmer inatt :\

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #104 på: 26. jan, 2011, 17:20 »
Drømmer, ja.
Hos meg er drømmesynet mitt utvilsomt veldig klart, og veldig funksjonelt. Pleier å «løse» ting mens jeg sover -- underbevisstheten min jobber rett og slett med dilemmaer jeg måtte ha i våken tilstand og prøver å få orden på den via drømmene mine. Ofte blir det til at de reflekterer sinnstilstanden min. Jeg kan også relativt enkelt være bevisst at jeg drømmer (ref. engelsk «lucid dreaming») - men velger ofte å la handlingene utspille seg fritt.

I natt drømte jeg en del om ei ravn og en vandrefalk som eksisterte i to dimensjoner, ute av syne for den andre. Jeg, i en form som svakt kan minne om en fugl (men som mer representerer et lysblaff av uviss form) - kunne kommunisere bed begge to. De fortalte meg historier av ulik art, og vi fløy gjennom et åpent landskap. Falken virket misfornøyd og usikker, mens ravnen hadde det helt fint. De var ikke klar over den andre - og slik holdt vi på helt til jeg landet og skulle til å forklare at vi var tre på denne flyturen, og ikke to. Men jeg kom aldri så langt, for da våkna jeg.

Ikke det at jeg vet helt hvordan jeg skal tyde dette, men det var en klar drøm uten særlig sprø momenter.
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #105 på: 28. jan, 2011, 18:41 »
Rar drøm.
Jeg drømte at jeg døde og kom til himmelen. Denne himmelen var bare for rufser.
Jeg ble spurt om jeg ville være her eller i normal-himmel. Når jeg skulle svare våknet jeg  >:(

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #106 på: 29. jan, 2011, 11:57 »
Jeg drømte at jeg møtte en sort stor drage, med lilla greier på halen. Den sa at om jeg ikke tilbrakte tid hver natt på å gjøre mennesker miserable, ville han drepe Atrox. Det virket som om han mente meg. Det var sært.
Anyway, jeg satt på ryggen hans mens han fløy ned til byn, hvor jeg lo av mennesker som led, slik at de følte seg enda verre. Og.. det føltes bra.
x:

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #107 på: 29. jan, 2011, 12:25 »
Jeg drømte at jeg møtte en sort stor drage, med lilla greier på halen. Den sa at om jeg ikke tilbrakte tid hver natt på å gjøre mennesker miserable, ville han drepe Atrox. Det virket som om han mente meg. Det var sært.
Anyway, jeg satt på ryggen hans mens han fløy ned til byn, hvor jeg lo av mennesker som led, slik at de følte seg enda verre. Og.. det føltes bra.
x:

ehehee, galskap ftw x3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #108 på: 29. jan, 2011, 15:47 »
Jeg hadde en merkelig drøm. Vell for meg er det ikke merkelig. har sånne katastrofe drømmer hele tida xD men joa. det var litt sært:

Jeg sitter på skolen sammen med de andre i klassen. ingen hadde noe på bordet, alle kikka tomt ut i lufta og på værandre osv. Plutselig reiser læreren seg og sier "STAPP ALLE FOLKAN I HEILE HONNINGSVÅG INN HIT. VÆRDN GÅR UNNER". Jeg bare "oh jaha?" også plutselig var alle stolene på klasserommet stappa med folk. Og det neste som skjer, er at det fine været blir grusomt. Så plutselig flyr skolen opp i lufta, og ble til en romskip kind off. Et telt hang fast i skolen, og inni der bodde den ekle vaktmesteren. Noen folk hadde ikke klart å komme seg inn på skolen, så de hang seg fast i teltet. Når de hadde kommet inn i teltet, ble de om til anthro rever, og de drakk kaffe med vaktmesteren xD

Så, allesammen var da samla inni klasserommet. vi var på tur inn i sola sammen med resten av universet. vi så at jorda fløy inn i sola. Jorda så egentlig ut som en utbrendt stjerne xD anyway. Jeg sprang frem og tilbake gjennom klasserommet for å si hade til alle jeg kjente, og jeg holdt godt fast på venner og familien. da vi traff sola, hørte jeg skriv og masse jævelskap. OGSÅ VOKNA JEG.

xD wtf.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #109 på: 29. jan, 2011, 16:15 »
Jeg hadde en merkelig drøm. Vell for meg er det ikke merkelig. har sånne katastrofe drømmer hele tida xD men joa. det var litt sært:

Jeg sitter på skolen sammen med de andre i klassen. ingen hadde noe på bordet, alle kikka tomt ut i lufta og på værandre osv. Plutselig reiser læreren seg og sier "STAPP ALLE FOLKAN I HEILE HONNINGSVÅG INN HIT. VÆRDN GÅR UNNER". Jeg bare "oh jaha?" også plutselig var alle stolene på klasserommet stappa med folk. Og det neste som skjer, er at det fine været blir grusomt. Så plutselig flyr skolen opp i lufta, og ble til en romskip kind off. Et telt hang fast i skolen, og inni der bodde den ekle vaktmesteren. Noen folk hadde ikke klart å komme seg inn på skolen, så de hang seg fast i teltet. Når de hadde kommet inn i teltet, ble de om til anthro rever, og de drakk kaffe med vaktmesteren xD

Så, allesammen var da samla inni klasserommet. vi var på tur inn i sola sammen med resten av universet. vi så at jorda fløy inn i sola. Jorda så egentlig ut som en utbrendt stjerne xD anyway. Jeg sprang frem og tilbake gjennom klasserommet for å si hade til alle jeg kjente, og jeg holdt godt fast på venner og familien. da vi traff sola, hørte jeg skriv og masse jævelskap. OGSÅ VOKNA JEG.

xD wtf.

Spennende historie og litt trist, skulle ønsket eg husket drømmene like godt som før D:
Har hatt litt lite søvn i det siste x_x
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #110 på: 29. jan, 2011, 19:26 »
har drømt en del i det siste med å ha splinted personlighet den andre personligheten var renawolf.
jeg kjørt i bilen på vei fra trondheim til lista for å besøke famillien. begynnte å sklli med bilen, og bilen forsvant ned fjell siden. jeg hoppet ut og rullet rundt og smalt hodet i en stein. våknet tre dager senere midt i en leir med mat og drikke. ropte ut om noen var her. da svart den andre personligheten ssshhh vær stille. jeg våknet desverre etter det. i alle drømmer i det siste viste det seg til å være renawolf som var mitt andre jeg.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #111 på: 30. jan, 2011, 11:57 »
Hm.. I følge illustrert vitenskap(trur jeg), så skal man tydeligvis ha rundt 6 drømmer per natt :P
Men, for å kunne huske de, må man (brå)våkne rett etter eller før drømmen er over x3
Aner ikke om det er sant, virker kanskje litt rart :P

Siba

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #112 på: 30. jan, 2011, 20:00 »
Som regel husker jeg aldri hva jeg har drømt, eller som regel er det at jeg er med folk jeg savner elns.

Men det er to ganske bisarre drømmer jeg husker.

Den første:
Før jeg la meg hadde jeg vært så trøtt at jeg bare la meg i senga å kledde av meg, og sleit noe veldig med den ene sokken min, som jeg ble sint på, reiv den av meg, og kasta den i veggen.
Den natten drømte jeg at jeg åt opp den sokken. xP Med kniv og gaffel å greier.  Bai bai hello kitty sokken. :D

Den andre drømmen jeg hadde:
Jeg var ute på å stooooor eng, og satt neddi en skråning der hvor engen sluttet.
Satt med felt stol og en stor kikkert... og så på regnbua kattunger som dalet ned fra himmelen med fallskjærmer. xP
Og når de begynte å nærme seg bakken, måtte jeg finne frem en kurv, og redde de stakkars småtassene. : P



Ja, bisarre drømmer, så trur nesten det er bra at jeg ikke husker så mange av de. :P

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #113 på: 30. jan, 2011, 21:02 »
Som regel husker jeg aldri hva jeg har drømt, eller som regel er det at jeg er med folk jeg savner elns.

Men det er to ganske bisarre drømmer jeg husker.

Den første:
Før jeg la meg hadde jeg vært så trøtt at jeg bare la meg i senga å kledde av meg, og sleit noe veldig med den ene sokken min, som jeg ble sint på, reiv den av meg, og kasta den i veggen.
Den natten drømte jeg at jeg åt opp den sokken. xP Med kniv og gaffel å greier.  Bai bai hello kitty sokken. :D

Den andre drømmen jeg hadde:
Jeg var ute på å stooooor eng, og satt neddi en skråning der hvor engen sluttet.
Satt med felt stol og en stor kikkert... og så på regnbua kattunger som dalet ned fra himmelen med fallskjærmer. xP
Og når de begynte å nærme seg bakken, måtte jeg finne frem en kurv, og redde de stakkars småtassene. : P



Ja, bisarre drømmer, så trur nesten det er bra at jeg ikke husker så mange av de. :P

hehe, joda, bare gøyt å høre om slike eventyr,
det er ofte de sprøeste drømmene som er de beste [wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Siba

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #114 på: 30. jan, 2011, 21:09 »

hehe, joda, bare gøyt å høre om slike eventyr,
det er ofte de sprøeste drømmene som er de beste [wink]

Jeg pleier ofte å dra de frem om jeg er med folk, og vi sitter å tuller og flirer og sånt. ^^
Slår som regel ganske godt ann. ^^

Men det skremmer meg at hjernen min er så bizarr. : P

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #115 på: 30. jan, 2011, 21:12 »

Jeg pleier ofte å dra de frem om jeg er med folk, og vi sitter å tuller og flirer og sånt. ^^
Slår som regel ganske godt ann. ^^

Men det skremmer meg at hjernen min er så bizarr. : P

Eg har hatt værre drømmer, tro meg, en gang satt eg med ett lite bord og spiste suppe.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #116 på: 30. jan, 2011, 21:20 »
Eg har hatt en drøm hver kveld nå. xD
Eneste eg drømmer om, er en veps. Den surrer rundt hodet mitt. Eg vifter den vekk, løper litt, har den fortsatt surrende rundt hodet.
Så setter den seg, og så våkner eg med den tro at den fortsatt sitter der. xD Slår ikkje feil, og det kjennes faktisk ut som om den sitter der den landet.

Klikketiklikk :D

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #117 på: 26. feb, 2011, 10:07 »
tilfeldige personer, videospill, tiger och furries! første gangen jeg drømte om furris faktisk [laugh]

Rotet rundt i gammle videospill med brodern tror jeg, plutelig uten videre blir jeg sugd inn i et av spillene. Det første var et spill med tennis ball som virket utrolig skjipt. Så går det på videre og jeg blir sugd inn i flere spill helt til det stopper i et spill. Dette virket da rimelig sjipt dette spillet også, så går jeg lengere innover og det blir mer spennende. Jeg er en fyr som skal hjelpe  noen mennesker med noe og starter straks min reise for å finne hjelp til de andre menneskene. Ferden går viedere og jeg blir forvandlet til en tiger, men når jeg kommer nær vann blir jeg til et menneske igjen, jeg løper gjennom skogen som en tiger til jeg kommer til et sted. Jeg er skadet og får hjelp av furries, de prøver å lege såret på en veel merkelig måte, binder det med fargerik tråd sik at det ser helt corny ut, Når de var ferdig med det gjorde de meg også til furry, og vi spiste middag sammen.


Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #118 på: 26. feb, 2011, 13:20 »
Drømte at jeg var på en strand. Etter en stund ser jeg at det ligger en delfin på land. Plutselig kommer det 3-4 menn i hvit heldress og gassmesker, løpende bort til delfinen. De tar opp plastslanger og
begynner å suge opp delfinen. Så kjører de bort med en hvit varebil til en zoo, og slipper delfinen ut i vannet og drar. X3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #119 på: 08. mar, 2011, 20:41 »
Jeg drømte nettopp dette:

Jeg og min fetter ver ute om natten. Vi satt ved en innsjø og snakket om diverse, mens jeg hadde med pcen. Jeg fikk strøm fra selve innsjøen.
Så så jeg en pelikan. Jeg sa "så du det?" men fetteren min hadde ikke sett den. Så så jeg en ny pelikan, men før min fetter fikk svart på om han hadde sett den, kjørte det en båt forbi, og like etterpå kom det en fugleunge gående mot oss. Den holdt en matboks, og oppe i den var det to skiver uten noe pålegg.

Først ville jeg gå ned til vannet for å mate det som var av fugler der, men så kom jeg til å tenke på båten, og at det sikkert var en voldtektsmann eller morder som hadde sendt opp fuglen, så jeg pakket sakene mine og løp hjem så fort jeg kunne. Vel hjemme var jeg fremdeles redd, så jeg låste tilogmed soveromsdøren.

Føl fritt for å tolke.

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #120 på: 08. mar, 2011, 20:56 »
 jeg fant en lilla hanske ligna litt på renamons hanske tok den i lomma og gikke langt ut i skogen. fant en lapp på et tre det stod prøv hansken klødde meg i hodet og tok på hansken. plutelig stod renamon foran meg. vi snakket om hansken. fikk beholde den men fikk beskjend at jeg skulle kun bruke den i nødstilfelle. så forsvant hun. jeg gikk videre plutselig  blir jeg angrepet av en rar skikkelse tok på meg hansken. da ringte vekker klokka mi. [mad] lurer forsatt på hva ville ha skjedd. :(
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #121 på: 03. mai, 2011, 17:41 »
jeg fant en lilla hanske ligna litt på renamons hanske tok den i lomma og gikke langt ut i skogen. fant en lapp på et tre det stod prøv hansken klødde meg i hodet og tok på hansken. plutelig stod renamon foran meg. vi snakket om hansken. fikk beholde den men fikk beskjend at jeg skulle kun bruke den i nødstilfelle. så forsvant hun. jeg gikk videre plutselig  blir jeg angrepet av en rar skikkelse tok på meg hansken. da ringte vekker klokka mi. [mad] lurer forsatt på hva ville ha skjedd. :(


kanskje du fekk hansken så du konne våkna før noge skummelt skjedde ^^

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #122 på: 04. mai, 2011, 08:32 »
Drømte att jeg var på en metal konsert hvor bandet hadde varulv-tema. Før de begynte å spille så så jeg i en bod hvor de solgte svartebøker, så litt på boka og hadde lyst til å kjøpe en. Men da bandet begynte å spille så ble hele publikumet inkludert meg gjort om til varulver, men dukka plutselig opp i senga mi(drømte fremdeles) og husket bare bruddstykker av hva som skjedde etter konserten , for exsempel vold, uling, sex og så videre, var veldig kaotisk.

Det som var sært var att denne drømmen gikk i repeat hele natta.
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #123 på: 04. mai, 2011, 13:35 »
dark: du må huske shuffle knappen! :3

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #124 på: 04. mai, 2011, 14:53 »
dark: du må huske shuffle knappen! :3

?
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.