Skrevet av Emne: Hei! Spørsmål om noen fur's lever i nærheten der jeg lever?  (Lest 8591 ganger)

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hallo! Jeg er tilbake igjen har vært offline en stund pga familie og kjempestort pc problem hehe. Vell i har hilset på noen av dere^^ og som mange av dere sikkert vet er jeg veldig sjenert ^^ men jeg lurte på om det er noen furrie's som bor i nærheten der jeg bor? hvis dere gjør det så hadde det vært morro om vi kunne chatte ^^ har aldri møtt en furry i real life før :)

Bor foresten i Vestfold. mer sier jeg ikke da må du spørre ;)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
hei igjen.

Vestfold er nå litt stort, så om du kan innskreke det til kommune f.eks, så hadde det kanskje vært noe enklere :P
Jeg bor nå ikke akkurat i Vestfold, og vet nå ikke helt om  det er noen som bor i de områdene (har ikke kunnskap om absolutt alle medlemmene her)..

Forøverig så er det ikke så veldig mye mer annerledes å snakke med en furry, enn med et hvilket som helst annet menneske.
Vil ihvertfall ikke tro det er så veldig annerledes, i og med omtrent hvem som helst kan være en furry

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
hei igjen.

Vestfold er nå litt stort, så om du kan innskreke det til kommune f.eks, så hadde det kanskje vært noe enklere :P
Jeg bor nå ikke akkurat i Vestfold, og vet nå ikke helt om  det er noen som bor i de områdene (har ikke kunnskap om absolutt alle medlemmene her)..

Forøverig så er det ikke så veldig mye mer annerledes å snakke med en furry, enn med et hvilket som helst annet menneske.
Vil ihvertfall ikke tro det er så veldig annerledes, i og med omtrent hvem som helst kan være en furry

Hehe okai. har ikke så mange venner (i real life) også har jeg aldri møtt en fur i reality heller hehe. men men... håper da ialfall på svar. *krysse fingre* hehe er veldig sjenert av meg også forsten.

også Kommunen Hetter Larvik.
« Siste redigering: 22. mar, 2010, 14:32 av Morten »
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
I følge Google Maps gruppekartet vårt, så er det ingen som bor i eller (veldig) nærme Larvik.

Det er to som bor noe nærme, uten at jeg kan si hvor langt det er...
Er en som bor ved Nome, og en som bor litt utenfor Kragerø.
Ellers så er jeg den nærmeste igjen, som igjen bor like ved Drammen.

Dette er nå tatt ut ifra google maps, så jeg vet ikke om det virkerlig bor noen i Larvik eller ikke.

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Ahh.. okei hehe. Vel takk for hjelpen uansett hehe ^^ var verdt et forsøk.
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Prøv å søke etter Vestfold her på forumet. Det er i hvert fall to andre som bor der. Rescue Cat og Golden Fox.

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
bor nok ett stykke una jeg så kan desverre ikke hjelpe :P

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Prøv å søke etter Vestfold her på forumet. Det er i hvert fall to andre som bor der. Rescue Cat og Golden Fox.

Ok. takk for tips ^^

og np til, makenshi
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Jeg bor i Drammen dah, annyway hadde vært kult å møtes, jeg er ganske sosial av meg da, så legg meg til på msn om du vil prate mer.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Er ofte furmeets i Oslo, men har ikke peiling på hvor lett det er for deg å komme dit..
Uansett, håper du finner noen du kan henge med  [ureshii]

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hehe takker ^^ og ok ziggy.
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Er ofte furmeets i Oslo, men har ikke peiling på hvor lett det er for deg å komme dit..
Uansett, håper du finner noen du kan henge med  [ureshii]

Trur det kan fort ta noen timer :P
enkelt med tog så klart x3
Men koster nå litt, og tar litt tid :P
ellers så aner jeg ikke x3

Spørs om han tør også da, hvis han er såpass sjenert ^-^
Greit å starte litt i det små hvis man er sjenert  [smile]

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hehe ja. vil helst starte smått med og chatte først ja :P så hvis man har msn er det fint har også yahoo ^^
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Hehe ja. vil helst starte smått med og chatte først ja :P så hvis man har msn er det fint har også yahoo ^^

Har msn jeg, og litt chatting går da alltids greit  [wink]
bare send en PM, så skal du få den hvis du vil.

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hehe okai ^^
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Hula mi er i Sandefjord....

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hei Hei isil wolf. det var veldig nærme der jeg bor jeg ^^ Hei hei :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Er jo bare rett borti steinrøysa det:) Så ekke lange stubben nei..

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
nope. Men takk for at du sendte meg PM vi snakkes via Pm'ene :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D