Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Jeg er en emo-katt!! hihi!! når jeg blir stooooor, så skal jeg bli ene scene-queen-kitty ^^,
Neeeeeeidaaaa! jeg skjuler bare den triste siden ved meg selv XD
Jeg kan da kle meg i svarte klær uten å være trist vett! Og emo-stilen er ganske morsom egentlig ^^,
Sitat fra: KittyV på 29. sep, 2008, 14:25Jeg er en emo-katt!! hihi!! når jeg blir stooooor, så skal jeg bli ene scene-queen-kitty ^^,Er du ikke litt for hyperaktiv for å være emo? Skal ikke de være mer.. uhm.. mørke og brooding.. Enn småblomster og hyperaktive bier..
"Hyperactive Bees" should TOTALLY be a band name.
Jeg ELSKER alt som er skikkelig baggy...! ^.^U Bruker for det meste svarte/gråe joggebukser, og svarte eller gråe hettegensere/hettejakker.Bryr meg egentlig ikke så mye hva jeg har på meg så lenger det er komfortabelt å gå i. Derfor liker jeg ikke dongeribukser/jeans så veldig godt. Jeg HATER rosa og bruker det bare som en ''siste utvei''...
Sitat fra: SpiceyFeline på 03. okt, 2008, 21:37Jeg ELSKER alt som er skikkelig baggy...! ^.^U Bruker for det meste svarte/gråe joggebukser, og svarte eller gråe hettegensere/hettejakker.Bryr meg egentlig ikke så mye hva jeg har på meg så lenger det er komfortabelt å gå i. Derfor liker jeg ikke dongeribukser/jeans så veldig godt. Jeg HATER rosa og bruker det bare som en ''siste utvei''... Jeg ser din kjole den er svart som soten. Det er fordi en feier er din venn? :3