Skrevet av Emne: og enda en kaster seg med med glede  (Lest 7722 ganger)

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
og enda en kaster seg med med glede
« på: 20. mar, 2010, 00:42 »
jubel og glede, jeg trodde ikke det fantes norske furrysider, du kan tro min glede var stor da jeg fant ut om dette stedet

men men, nok grøt sirkling, Navnet er Bjørn, hyggelig å møte dere, og jeg håper dere vil kunne hvise meg hva som skjer her og bli kjent med dere ^^

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Bjørn!
« Svar #1 på: 20. mar, 2010, 01:32 »
Hei og velkommen til forumet, Bjørn! Håper du vil trives her og at vi kommer til å se mer til deg fremover. Vi har alltids plass til flere. Det er bare å spørre om det skulle være noe!

Jeg kan jo være nysgjerrig å spørre om din peronlige dyreart, yrke, og (ca.) bosted? Hvis du ikke ønsker å dele mer om deg selv her for øyeblikket så er det helt grei! Man blir jo nysgjerrig på nye medlemmer. Ah, og foretrekker du å bli kalt Makenshi eller bjørn?

Og jeg formoder at du fant ut om forumet og det norske miljøet takket være artikkelen i Dagbladet?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #2 på: 20. mar, 2010, 02:01 »
Velkommen og hyggelig å treffe deg.
"Hva som skjer her" vel... "What you see is what you get".

Ut i fra introen din antar jeg du holder til på mer internasjonale furry sider/forum.
Antar også du er "litt" anime fan ved siden av ;)

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #3 på: 20. mar, 2010, 02:39 »
Velkommen om bord Makenshi. Du får bare snoke rundt og kaste deg uti diskusjoner.

Det er fint om du kan fortelle litt mere om deg selv og din tilknyttning til fandommen, så er det lettere for oss å bli kjent med deg og  [cool]

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #4 på: 20. mar, 2010, 07:36 »
Velkommen til Norwegian Paws Bjørn! Håper du vil føle deg til rette her!  [ureshii]

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #5 på: 20. mar, 2010, 09:25 »
jo, kan vel begynne fra toppen med å svare og bekgaler at jeg hadde litt dårlig introduksjon men er ikke vant med å skrive introer :P
men i allefall, min personlige dyreart er tiger, jeg bor i kristiansand, jeg driver å studerer Spilldesign og jobber i en dagligvarebutikk vedsiden av for å tjene noen ekstra slanter.
Som hobby driver jeg med warhammer 40k, samler på sverd, spiller spill (dere må bare spørre hvis dere vil ha xbox live tagen min), jeg vet ikke om det vil telles som en hobby men jeg leser mange bøker og manga så jeg har nesten mitt eget lille bibliotek nå :P
men det er ett fett om dere vil kalle meg bjørn eller makenshi, men er mer vant til å bli kalt makenshi over nettet vel og merke

men jo, jeg fant ut om den siden via dabbladet, var interesang artikel og jeg lo godt av ordet rufse, aldri hørt det før XD
og ja, er mer fant med den internasjonale fandomen, er medlem på ett par andre forumer og sider, hovedsaklig Furaffinity

joda jeg digger anime og mange (hvordan viste du det? :P) men er fordet meste manga siden jeg blir så ofte irritert over den billige animeringen de har i anime :P

men min tilknutning til fandommen? oj den var litt mer vanskelig, jeg har ikke snøring når jeg ble en furry, er fortsatt ikke sikker jeg kan "talk the talk, but not walk the walk" siden jeg hovedsaklig liker alle de fantastiske tegningene furry fandomen lager, men jeg har vel vært en del av den siden en eller gang mellom 2002 og 2007 XD

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #6 på: 20. mar, 2010, 10:55 »
Å ja da vi vandrer skjult i blandt dere, heh
Warhammer og sverd sier du? "Slenger armen over skuldern din" I think we`re going to get along nicely.
Kult at artkkern leder flere folk hit. Oh jeg er han duden som sitter å tegner på bildet der.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #7 på: 20. mar, 2010, 11:14 »
Hei og velkommen! :3


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #8 på: 20. mar, 2010, 11:43 »
Velkommen. c:

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #9 på: 20. mar, 2010, 11:59 »
he he, du driver med warhammer du og ziggy? og joda regnet med at det var deg med tanke på navnet :)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #10 på: 20. mar, 2010, 13:07 »
hei velkommen:-) Makenshi hyggelig med nye. kult samle på sverd hehe:-)

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #11 på: 20. mar, 2010, 14:19 »
Velkommen hit :) kult at du samler på sverd ja :) har du mange?



Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #12 på: 20. mar, 2010, 14:37 »
Hei og velkommen du..

Forøverig var det ikke vanskelig å gjette at du var Anime fan (tar anime, manga og alt det der under anime)...
Var bare å se på det bilde, og bare ved det (japansk klingende) navnet, så var ikke akkurat det så vanskelig.

Din tilknyttelse til fandommet kan vel forandre seg etterhvert, og du vil vel finne ut mer om det etterhvert som tiden går, selv om det har gått en 3-8 år..

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #13 på: 20. mar, 2010, 17:50 »
Hei på Bjørn-som-ikke-er-en-bjørn :)

Du har akkurat samme navnet som en brite.. Kan bli interessant om du skulle dumpe neddi en con ;)

Vælkømmin. Det er ikke så amnge som bider, og de som gjør det biter ikke så hardt. Dra opp ett byttedyr og føl deg hjemme :)
Why wasn't I informed?

Son44

  • Gjest
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #14 på: 20. mar, 2010, 20:41 »
Velkommen til forumet!

Da er vi 2 fra sørlandet (vest agder)  :)

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #15 på: 21. mar, 2010, 00:00 »
heisann og tak for velkomsten til dere andre ^^
joda jeg vet det er ironisk å hete bjørn samtidig som jeg ikke er en XD
men har rundt 11-12 sverd, men den hobbyen er på pause akkurat nå siden jeg har ikke plass til flere siden jeg har så mye krims krams, men skal skaffe flere når jeg har mulighet, og hvis dere lurte så er det 3 katanaer (1 med makenshi ingravert) 2 wakazashi's, 2 tanto'er, 1 skotsk claymore, 1 arabisk kavaleri sabel, eomer's sverd fra ringenes herre, det kort sverdet argagon får fra galadriel (litt usikker på om det heller telles som kniv eller ikke) og en gåstokk med sverd i seg

og nice son44 høy labb for felles distrikt :)

å ja, klarte å glemme og nevne at jeg også driver og spiller penn og papir dungeons and dragons, Dark heresy og call of chuthulu, Rollespill woot!

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #16 på: 21. mar, 2010, 17:56 »
Velkommen! :D Håpar du kjem til å trivst :3

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #17 på: 22. mar, 2010, 01:24 »
hey hey og velkommen
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: og enda en kaster seg med med glede
« Svar #18 på: 23. mar, 2010, 14:26 »
Vellkommen :DD