jo, kan vel begynne fra toppen med å svare og bekgaler at jeg hadde litt dårlig introduksjon men er ikke vant med å skrive introer
![Tongue :P](/forum/Smileys/default/tongue.gif)
men i allefall, min personlige dyreart er tiger, jeg bor i kristiansand, jeg driver å studerer Spilldesign og jobber i en dagligvarebutikk vedsiden av for å tjene noen ekstra slanter.
Som hobby driver jeg med warhammer 40k, samler på sverd, spiller spill (dere må bare spørre hvis dere vil ha xbox live tagen min), jeg vet ikke om det vil telles som en hobby men jeg leser mange bøker og manga så jeg har nesten mitt eget lille bibliotek nå
men det er ett fett om dere vil kalle meg bjørn eller makenshi, men er mer vant til å bli kalt makenshi over nettet vel og merke
men jo, jeg fant ut om den siden via dabbladet, var interesang artikel og jeg lo godt av ordet rufse, aldri hørt det før XD
og ja, er mer fant med den internasjonale fandomen, er medlem på ett par andre forumer og sider, hovedsaklig Furaffinity
joda jeg digger anime og mange (hvordan viste du det?
) men er fordet meste manga siden jeg blir så ofte irritert over den billige animeringen de har i anime
men min tilknutning til fandommen? oj den var litt mer vanskelig, jeg har ikke snøring når jeg ble en furry, er fortsatt ikke sikker jeg kan "talk the talk, but not walk the walk" siden jeg hovedsaklig liker alle de fantastiske tegningene furry fandomen lager, men jeg har vel vært en del av den siden en eller gang mellom 2002 og 2007 XD