Jeg tror ikke du trenger ver eredd for ren selvsensur.
Jeg tror de fleste vil bare vere anonyme nok til å ikek bli kontaktet av eventuelle aggresive lesere. ^^
Bortsett fra det vil vi bare ha noen som er flinke til å snakke for seg, slik at man får minst mulig misforståelser i tilfelle det skulle skje.
Og noen som har fursuits, slik at du kan ta noen bilder.
Vi har sjekket deg opp litt, og hadde ikke sagt ja til å bli intervjuet av hvem som helst.
Man er bare litt redd for media, siden (som du sikkert har sett) media ofte liker å fokusere på det verste i fandomen.
Så, vi er nok bare litt tege og forsiktige i begynnelsen.
Vi trenger å planlegge litt og få tak i de vi vil skal vere med på intervjuet.
Så, du får nok intervjuet ditt. ^^
For Eurofurence vet jeg ikke hvor mange som er villige til å sette seg på spill. Om man er uheldig og du ikke får lov til å komme dit, kan det også muligens gå ut over de som hjelper deg. Så tror ikek du burde hva de furry navnene våre er når du tar kontakt.
Men, du kan jo skrive til Eurofurence staffen, og prøve å formulere det slik at de kan ha lyst/tillater deg å dra dit. og bare skrive at du har snakket med noen Norske furs angående det, som har gått god for deg. Og at vi gjorde det klart hvordan media reglene der er, men at du er til å stole på. eller noe sånt.
Jeg personlig har ikke noe imot det, så lenge du skriver positive ting. Kunne hatt deg hengende over skulderen til tider, men hadde blitt vanskelig å følge etter hele tiden, siden man har mange ting som skal gjøres.