Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
PS. Jeg kommer til å ha totalforbud mot å poste her i enkelte helger. Rolig lørdag, føler meg i daffe humør, ingen planer eller forventet besøk... la gardinene være igjen og vente med å kle på seg til middag :p
Ullvang sokker, litt for tettsittende boxser, mørk grå dongeri bukse, Kalevala - The Finnish National Epic t-skjorte, sort nylon-halsbånd fra Hunter.Sitat fra: Dax på 27. jan, 2010, 16:31PS. Jeg kommer til å ha totalforbud mot å poste her i enkelte helger. Rolig lørdag, føler meg i daffe humør, ingen planer eller forventet besøk... la gardinene være igjen og vente med å kle på seg til middag :pDet er da bare å poste "Ingen ting!"
Det er da bare å poste "Ingen ting!"
Olabukse og grå genser. Desverre er det litt for kaldt til å gå i t-skjorte på jobben, ellers så hadde alle sett min "No, I will not fix your computer" t-skjorte.. Genial når man jobber med brukerstøtte
... litt sånn Organization XIII-ish.
Stramme lilla bukser. Langermet tynn og svart hettegenser. Stram grønn t-skjorte utapå. Bh med papir og stoff oppi. Håret i en liten hestehale. Sminke.Ja, vi russen har temadag på skolen i dag og temaet er "kjønnsskifte". >_>