Fikk Limited Collector's Edition av Forza 3 til jul fra vovven min ^^
Det er for de som ikke har fått det med seg, Xbox konkurenten til PlayStation's bil simulator serie Gran Turismo (Som jeg også kommer til å skaffe når den ferdige versjonen av GT5 kommer til neste jul)
Jeg har mildt sagt spillt det mye de siste dagene og de som har prøvd de tidligere versjonene og denne vet sikkert at det er muligheter for visuell tuning av biler med bodykits og klistermerker og nytt i 3eren (såvidt jeg vet) er muligheten til å lage klistermerkene selv også, på en mer komplex måte, så du kan lage designet selv på et ark (i spillet selvfølgelig, scanning og uploading går ikke
) og så putte det på bilen, dermed blir det lettere å lage store grupper og bruke flere ganger (for eksempel team logoer og slikt for online racing i turneringer)
Jeg digger slike ting, med editoren i Juiced 2 kunne jeg sitte i flere timer og leke med klistermerkene og fargene til bilene mine ble så tøffe som jeg ville ha dem, så selvfølgelig kunne jeg ikke dy meg, jeg måtte jo teste den i Forza Motorsport 3 også.
Så jeg tok en Nissan (liker Japanske biler, de tar seg bedre ut med ville paintjobs og bodykits enn de fleste andre) og lagde et design og jeg vil dele det med dere, og selvfølgelig, om det er noen andre rufser her på forumet som spiller Forza og vil dele sine bilder eller snakke tuning, rundetider osv. gjør det her
Uansett, her har dere bilen min. Bildene er tatt i spillet og effektene er lagt til med kameraet i spillet. Designet har jeg som sagt fikset selv, GReddy, Nismo, Tein osv. er ferdiglagde klistermerker som er med i spillet og er de som har lagd (IRL versjonene av) delene jeg har puttet i bilen. Som dere ser bærer den preg av forumet vårt også
Kommer til å legge ut flere bilder av (kanskje) andre biler og oppdaterte versjoner av denne siden