Jeg, vil nødig være en oppmerksomhets-hore, sannheten er at jeg ikke er så glad i oppmerksomhet.
Men jeg trenger virkelig deres hjelp. Jeg har begynt å tvile, grunnmuren har begynt å slå sprekker så og si, og jeg er redd for at jeg bare setter meg opp for en skuffelse når jeg kommer ned til EF.
Er jeg god nokk?
oki først en vigtig ting #STOR KLEM# ikke en gang tenk att du ikke er god nokk!!!!!!!
for det er du!Du har en litt spesiel tegnestil, men jeg mener selv att kunsten din er noe jeg ville ha betalt for.
Men for og være 100% erlig:
ikke regn med samme oppmerksomheten som "de store navna" hovedsaklligt fordi du ikke er så godt kjent som de,
og dermed så vill det ta tid før folk finner kunsten din!
Og ikke regn med og få tømt standen din den første dagen, Men jeg blir overasket hvis du har problemer med og selge,
Og så lenge du får printa de skikkeli så kommer vell revkatta innom og plukker med seg et print eller 2.
Stilen din minner meg litt om tegnestilen i gamle conan blader 1985 - 1990ish, men mye mer fluffy

Noen av verkene dine har noen feil som kansje kommer av att du stresser litt med og produsere, men det er noe alle artister har inniblant!
og jeg lurer faktisk på og commisione noe fra deg, basert på noe fra et av bladene i conan samlinga mi.
Burde jeg gi meg, og gå lære hos en profesjonell kunstner før jeg bergir meg ut på en egen stand?
ERMMMM
hvem var det som lærte meg masser av anatomi og andre ting under fjor årets EF?
Nei du trenger ikke og gå i lære hos noen, det du trenger er tid, og ro (ikke ro som i helt stille hus, men ro i huet)
Jeg har slitt med en del ting selv, og vet att når hodet er 90% kaos, så kan en ikke kreve et perfekt resultat når en gjør noe!
nei stå på Ziggy! Jeg Gleder meg til og gå innom standen din og finne meg no fint og ha på stueveggen!