Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
(omg, det gjør jeg også =O)Ønske oppfylt, men reven knytter et telepatisk bånd til meg og begynner etterhvert og ignorere deg fordi du ikke kan snakke med den.Skulle ønske bakfylla kunne gi seg...
Ønske oppfylt, men du ble påkjørt ; n ; (åneei ><)Skulle ønske posten kom snart <w<
Ønske oppfylt, men de ble levert til feil adresse i feil del av norge.Ønsker meg gode resultater på den forbanna historieprøven vi skal ha etterpå
Jeg ønsker jeg hadde en kopp kaffe :C
Sitat fra: Zaza Blackpaw på 18. okt, 2012, 12:35Jeg ønsker jeg hadde en kopp kaffe :CØnske opfyl men du fikk en som, ikke smaket godtØnsker meg at jeg husker å ønske meg ting
ønske oppfylt, han var veldig grei, men desverre så ble han druknet i do.ønsker meg mer kunnskap om universet. håper det kommer etterhvert.
Sitat fra: Ulven på 28. okt, 2012, 00:43ønske oppfylt, han var veldig grei, men desverre så ble han druknet i do.ønsker meg mer kunnskap om universet. håper det kommer etterhvert.ønske opfult men du ble gall av det du lærte så du bedde noen drepe deg og det var slutten på degØnsker at jeg var værdens smarteste
Sitat fra: Chimchar582 på 28. okt, 2012, 21:23Sitat fra: Ulven på 28. okt, 2012, 00:43ønske oppfylt, han var veldig grei, men desverre så ble han druknet i do.ønsker meg mer kunnskap om universet. håper det kommer etterhvert.ønske opfult men du ble gall av det du lærte så du bedde noen drepe deg og det var slutten på degØnsker at jeg var værdens smarteste julenissen gadd ikke bry segØnsker meg julebrus