Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Ønske oppfylt men alle andre untatt deg slapp lekser så dvs. at du får alle lekser i verden. :3 Ønsker meg en telefon som ikke lagger så mye X3
Sitat fra: TheWolfieLegend på 10. jan, 2012, 18:31Ønske oppfylt men alle andre untatt deg slapp lekser så dvs. at du får alle lekser i verden. :3 Ønsker meg en telefon som ikke lagger så mye X3Ønske oppfylt men så slo lynet ned i telefonen å den eksloberte i fjeset ditt slik du måtte på sykehus å sy 4sting over øyet.Skulle ønske jeg kunne basehoppe
Oppfylt, men alle sidene var byttet ut med ''art for kids''ønsker meg Jake Abel
Ønske oppfylt men da du skulle lese i den var alt på kinesisk.Ønsker meg mer fri fra skolen v_v
Sitat fra: TheWolfieLegend på 15. jan, 2012, 20:30Ønske oppfylt men da du skulle lese i den var alt på kinesisk.Ønsker meg mer fri fra skolen v_vønske opfulkt men alle i heleverden untat deg fik friØnsker meg mindre skoledager
Ønske oppfylt, men det ble så populært at folk trodde de kunne spise det...Ønsker meg en panda!
Sitat fra: Blaze på 16. jan, 2012, 09:32Ønske oppfylt, men det ble så populært at folk trodde de kunne spise det...Ønsker meg en panda!Ønske opfulkt men store broren min elsker pandaer så han tok den og lekte never say no to a panda med denhttp://www.youtube.com/watch?v=X21mJh6j9i4Kunne lnske vi skulle dra til jordisk mester skqap
Ønsket blir oppfyllt. Du lever evig, men kroppen vil fortsatt eldes og brytes ned - utfallet blir ganske ekkelt.Jeg skulle ønske at jeg var modigere
Oppfylt, men backingen på fuskepelsen var av skinn.Ønsker meg super shaka longboard.
Oppfylt, men det er ødelagt.Ønsker meg mer musikk på PCen.