Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Sitat fra: Blaze på 28. des, 2011, 18:20Ønsket oppfylt, men uglene ble sultene og spisten deg opp : > Ulge = mett : > Ønsker meg en dress i min størrelse ;o;ønske opfulkt men moren din synes den var så styg at hun kastet denØnsker eg at ani logget på
Ønsket oppfylt, men uglene ble sultene og spisten deg opp : > Ulge = mett : > Ønsker meg en dress i min størrelse ;o;
Sitat fra: Chimchar582 på 29. des, 2011, 00:30Sitat fra: Blaze på 28. des, 2011, 18:20Ønsket oppfylt, men uglene ble sultene og spisten deg opp : > Ulge = mett : > Ønsker meg en dress i min størrelse ;o;ønske opfulkt men moren din synes den var så styg at hun kastet denØnsker eg at ani logget på Ønsket oppfylt, men hun var pålogget den dagen du var borte : > ( Det er faktisk sant XD ) Ønsker meg dr. pony :3
Ønsket oppfylt, du fikk ingenting og ble behandlet som poop :3 Ønsker meg en sandwitch som ikke blir muggen X3
Ønske oppfylt, men musene i huset ditt spiste de opp! Ønsker meg plushies!
Ønskwe oppfylt men godteriet var laget af hundebæsj. >__< Ønsker meg en kopp der det står: MechanicWolf XD
Ønske oppfylt men den var laget av kattepiss XD Ønsker meg soL!
Ønske oppfylt, men du fikk papirkutt og døde trololl Ønsker meg fursuit vær
Sitat fra: Blaze på 30. des, 2011, 15:15Ønske oppfylt, men du fikk papirkutt og døde trololl Ønsker meg fursuit vær opfulkt men du kunne ikke suite fordie dsu fant ike suitenKunne ønse jeg eide rainbow dash
Ønsker meg cookies
Ønske oppfylt, men alle i hele norpaws kom for å svømme i det så ikke no plass til deg >w< Ønsker meg moni owo
Ønsker oppfylt, hun ble så vill at hun klorte opp fjeset ditt. Ønsker meg smootie
Ønske oppfylt men alle andre untatt deg slapp lekser så dvs. at du får alle lekser i verden. :3 Ønsker meg en telefon som ikke lagger så mye X3
Sitat fra: TheWolfieLegend på 10. jan, 2012, 18:31Ønske oppfylt men alle andre untatt deg slapp lekser så dvs. at du får alle lekser i verden. :3 Ønsker meg en telefon som ikke lagger så mye X3Ønske oppfylt men så slo lynet ned i telefonen å den eksloberte i fjeset ditt slik du måtte på sykehus å sy 4sting over øyet.Skulle ønske jeg kunne basehoppe