Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Sitat fra: Leophan på 13. des, 2011, 23:57Oppfylt, du har nå en ny sokk av akkurat samme type, men ingen tær, lykke til med balansen Ønsker meg en date med guttene fra Super Junior xDoppfult men de stakk av nor det så deg
Oppfylt, du har nå en ny sokk av akkurat samme type, men ingen tær, lykke til med balansen Ønsker meg en date med guttene fra Super Junior xD
Ønske oppfylt, men ostepoppen buglet inni magen din XD ønsker meg en Fullsuit med falsk pels :3
oppfult synd at det flyet med pakket styrket i kjøen mens den brente så den droknetkunne ønske jeg hadde evige ønsker som ikke sedde noe med
Sitat fra: Chimchar582 på 15. des, 2011, 19:52oppfult synd at det flyet med pakket styrket i kjøen mens den brente så den droknetkunne ønske jeg hadde evige ønsker som ikke sedde noe medOppfylt, du kan ønske så mye du vil og det skjer garantert ingenting Jeg ønsker meg en tur til London
Sitat fra: Leophan på 15. des, 2011, 23:08Sitat fra: Chimchar582 på 15. des, 2011, 19:52oppfult synd at det flyet med pakket styrket i kjøen mens den brente så den droknetkunne ønske jeg hadde evige ønsker som ikke sedde noe medOppfylt, du kan ønske så mye du vil og det skjer garantert ingenting Jeg ønsker meg en tur til London Ønske oppfylt, men det kom en terrorist til londong i samme dag og ødla hele london XD Ønsker meg en data som kan gjøre alt mulig :3
ønske opfult men radioen spilte bare justin bever ønsker at justinbever var dø
Sitat fra: Chimchar582 på 16. des, 2011, 13:40ønske opfult men radioen spilte bare justin bever ønsker at justinbever var døOppfylt, men han får status som helgen og musikken hans blir hellig, og spilles overalt.Jeg ønsker at folk ikke synes jeg er sær som liker Justin Bieber
Oppfylt, synd at alle andre ble syke.Ønsker meg mer blomkålsuppe.
Sitat fra: Zoxeb på 16. des, 2011, 17:24Oppfylt, synd at alle andre ble syke.Ønsker meg mer blomkålsuppe.Ønske oppfylt men en grådig hund kom og spiste opp alt som var igjen.Ønsker meg et nytt digital kamera :3
Ønske oppfylt, men nesesprayen din sprayet ut neser istedet for medisin. :3 Ønsker at jeg hadde fri fra skolen!
Ønske oppfylt, men de var ranere og betalte ikke den fineste fursuit du hadde lagd i ditt liv! :3 Ønsker meg en fursona lue >w<
Ønske oppfylt, men katten din levde evig og da du døde og kom i paradiset var katten på jorden for evig tid. Ønsker meg en owl city cd som eg ikkje mister o3o
Ønsket oppfylt, men han ville ikke bo i huset ditt fordi han liker naturen så han rømte til eventyrland :3 Ønsker meg sol i bergen finally :3
Sitat fra: Blaze på 28. des, 2011, 16:13Ønsket oppfylt, men han ville ikke bo i huset ditt fordi han liker naturen så han rømte til eventyrland :3 Ønsker meg sol i bergen finally :3OPPFULKT men solen mistforsto og styrket i bergen så at vi dødeØnsker meg å se Wolfie i finklær
Sitat fra: Chimchar582 på 28. des, 2011, 16:31Sitat fra: Blaze på 28. des, 2011, 16:13Ønsket oppfylt, men han ville ikke bo i huset ditt fordi han liker naturen så han rømte til eventyrland :3 Ønsker meg sol i bergen finally :3OPPFULKT men solen mistforsto og styrket i bergen så at vi dødeØnsker meg å se Wolfie i finklærebrororn sØnske oppfylt, men eg hadde aldri fin-klær på meg alikavel.Ønsker meg en ugle >w<
Ønsket oppfylt, men uglene ble sultene og spisten deg opp : > Ulge = mett : > Ønsker meg en dress i min størrelse ;o;