Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Oppfylt, men du blir gavmild og gir alle pengene bort til folk og angrer deg etterpå, Ønsker meg plushie som er søt kosete har fin pels og er tollfri som ikke går vekk og ikke dør og den blir ikke ond. :3
Sitat fra: Blaze på 09. des, 2011, 16:13Oppfylt, men du blir gavmild og gir alle pengene bort til folk og angrer deg etterpå, Ønsker meg plushie som er søt kosete har fin pels og er tollfri som ikke går vekk og ikke dør og den blir ikke ond. :3Oppfylt, den har en fin pels, men ekte pels.Ønsker meg fuskepels
Ønsket oppfylt men du rakk ikke cruiset! :3 Ønsker meg energi drikk :3
Oppfylt, men dragen ble lei av deg og fløy! :3 Ønsker meg en sjokolade :3
Oppfylt, men den har ingen kullsyre.Ønsker meg penger.
Ønsket oppfylt, men snøen smeltet etter 2minutter. :3 Ønsker meg en snill løve plushie som har falsk pels er snill og greit, kosete søt, blir ikke ond, dør ikke og forsvinner ikke. hehehehe :3
Ønske oppfylt, men myndighetene tilot deg ikke å ha verdens fineste hund og tok den tilbake. Øsnerk meg en svamp
Ønsket oppfylt, men noen slemme fanget deg og kuttet av pelsen din. :3 Kunne ønske jeg hadde en elg
Sitat fra: Blaze på 10. des, 2011, 21:23Ønsket oppfylt, men noen slemme fanget deg og kuttet av pelsen din. :3 Kunne ønske jeg hadde en elgOppfylt, men den forsvinner og en uke senere får du servert noen gode elgkaker.Ønsker meg moar money.
Ønsket oppfylt, men så kom det en bie og tok honningen fra deg. Ønsker meg et fint hus
Sitat fra: Blaze på 11. des, 2011, 10:52Ønsket oppfylt, men så kom det en bie og tok honningen fra deg. Ønsker meg et fint husOppfylt, du fikk verdens peneste hus. Bare synd det ligger i PyongyangJeg ønsker meg en ny sesong med Battlestar Galactica
Ønsker meg en sokk som ikke gnager på tærene mine :c
Sitat fra: Blaze på 13. des, 2011, 14:26Ønsker meg en sokk som ikke gnager på tærene mine :cOppfylt, du har nå en ny sokk av akkurat samme type, men ingen tær, lykke til med balansen Ønsker meg en date med guttene fra Super Junior xD