Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Regandor, Fangz, Vvolfsong, Trash, Kixt, Tellos, Aikho, Lubin, Dax, Joon, Wolftale, Felix, Furryheart, Awite, Kal og en mystisk person som plutselig dukka opp i heisen. Jeg vil vite hvem det var x.x
Noen av bildene jeg tok; http://bit.ly/a7BNxo
Du har med wuffiefail bildene også xD
SitatDu har med wuffiefail bildene også xDSelvsagt ;3Aldri sett en rev så glad for "bellyscritches" før XD
Har begynt å mekke litt filmer av EF. Først frem er dekning av norske fursuiters. Endte opp med en god del material så mekket en 11 minutters snutt. Enjoy.Trenger litt innspill på musikkforslag til filmen. Kan lett sy de inn og laste opp filmen på nytt etterpå.Norpaw fursuiters@EF2010Vi hadde også en liten happening i badebassenget den siste dagen.Pool invation
Gah, you got Wuffie fail too XDÅ er vel strengt talt Tellos with friends i filmen xDVeldig få bilder av Felix og ingen av Furryheart O.O
That was me o.o
Sitat fra: TrashWolf på 10. sep, 2010, 17:56That was me o.oStemmer! Jeg møtte deg første dagen. :3Men jeg møtte en annen nordfur i en av heisene ved inngangen til hotellet! Husker ikke helt hvilken dag, men...
GRUPPEBILDE
du snakka med Tellos i heisen også, å der stod Joon, Felix og meg også husker ikke hvilken dag...
Sitat fra: Wolftale på 10. sep, 2010, 20:38GRUPPEBILDETror ikke lenken din fungerte helt, Wolftale.