Tida render stadig ut og uansett om jeg bruker hele dagen hver dag på å finne en plass å bo, er det alltid noen tullete ting som gjør at vi ikke kan bo der (feks, bilder av leiligheten har hund i seg, men vi får ikke ha katt. Eller at leiligheten bare er for jenter.. idioti)
Vi har kanskje tre uker igjen å lete på før jeg blir sendt på motell alene, katten vår blir sendt til en annen familie/drar med min forlovede til søstra si (der har de to katter og en dum hund som de ikke har trent, katten vår har en viss angst for høye lyder og skarpe bevegelser, så kan ikke se på det som noe annet enn traumatisk for katten).
Hvis noen her kjenner noen som tilfeldigvis har ei leilighet ledig, så tar vi den gjerne. Eneste vi egentlig spørr om er å ha lov til å ha katt, og alt for oss selv (bad/kjøkken etc) i og med at jeg har en heftig angst, og "hjemme" er normalt sett mitt "safespace", hvor jeg da får pause fra alle andre. Røykinga vår er ikke noe problem, for vi klarer å gå oss en tur hver gang vi skal røyke, så inne/rett utenfor trenger vi ikke å røyke i det hele tatt.
Tror jeg snart blir gal.