Secret Santa 2017Kort forklart går det ut på at alle som deltar er en "secret santa" for en annen person. En får tildelt en helt tilfeldig deltaker og har en måned på seg til å tegne en secret santa-gave til den personen. På julaften poster alle bidragene sine i dette emnet, så da blir det avslørt hvem som har tegnet til hvem!Påmeldingsfrist: 23. nov
Leveringsfrist: 24. des
Regler:- En kan kun delta med en karakter, og den må være din egen.
- Ikke meld deg på om du er usikker på om du kommer til å få tid til å gjøre den ferdig før julaften. Hvert eneste år er det noen som leverer for sent, så vær så snill å tenk over om du faktisk har tid til å være med.
- Jeg sender deg en melding om hvem du skal tegne til 24. november.
- Tildelingen av personen du skal tegne til skjer helt tilfeldig, så tegneferdigheter har ikke noe å si for hvem du skal tegne til/for. Poenget er at en skal tegne for å glede en annen person, ikke for å få en tegning selv.
- Post tegningen din i dette emnet på selve Julaften. Om du ikke kan gjøre det på selve dagen gi beskjed om at du leverer en dag eller to senere, eller send meg tegningen så kan jeg poste den på julaften.
- Når du poster ref sheet her, sørg for at det er
SFW. Om det er NSFW vil ikke påmeldingen telle.
- For å gjøre ting lettere har alle kunstnerisk frihet. En kan alltids skrive om en foretrekker å bli tegnet som feral eller anthro når en melder seg på, men det er opp til hver secret santa hva h*n vil tegne.
- Skriv "desember" når du melder deg på så jeg vet du har lest reglene.
Samme vri som i fjor: - Bakgrunn er
obligatorisk (du
må ha med en bakgrunn). Det behøver ikke å være veldig avansert, men mer enn en enkelt farge; en skal se at bakgrunnen også forestiller noe. Snø, skog, juletre, osv. Det vil gjøre alle tegningene mye penere.
Deltakere:AtroxRef:
https://www.dropbox.com/s/0h5rafxogiqbtr9/atrox%20ref%202.png?dl=0Foretrekker feral.