Er litt overaska over at skolebildet ser ut til å være så populært. Syns da det å bare stå opp og ned i en klump blir litt kjedelig sammenligna med en del av de andre alternativene i listen.
Hvem sier at vi skal stå rett opp og ned? Vi kan jo fly rundt og finne på masse hyss i skoleuniformene på fotografi-settet. ;3
Tegneren selv *peke på quote under*
Awite: Som Aurelius sier blir det skoleuniformer om det er et ønske om det. ^^ Men hovedsaklig at alle står/sitter sånn som på dette bildet ...*tok tilfeldig bilde fra google*
Beklager, la meg rette litt på meg selv;
Jeg mente ikke at alle bare skal stå rett opp og ned, men som Lasi sier, kan noen fly litt rundt på bildet og ha det gøy. Det jeg mente var hovedsaklig at vi sto på sånne rekker, evt. at de som vil bli tegnet som feral sitter mer på siden/foran på bildet.
Om det er noen grimaser/custom pose/etc. som dere vil bli tegnet med så vær snill å rediger det inn i posten deres.
Skal laste opp et bilde senere, bare i tilfelle noen ikke helt forstår hva jeg mener..
EDIT: her
bare noen eksempler..
Skoleuniform var noe som kom opp tidligere her, så da vil jeg vite om det er mulighet for å velge seg Feral isteden for Anthro
Og ja, selv om jeg svarte på dette over MSN er det vel best å få det opp her også.
Jeg tegner dere med glede som feral istedet for anthro, men for mange ferals kunne kanskje (IMO) bli litt rotete ...?
Og om det skal bli skoleuniform må enten alle eller ingen ha det,siden det hadde vel sett best ut, så flertallet på dette vinner.
Så beklager at jeg ikke har vært så presis med å forklare hva jeg mente med dette
En ting til, om det blir skoleuniform, hva slags farge(r) på dem da?