Eg traff Aurelius ^-^ Det var koselig, må gjentas.
Og så møtte eg vist på MANGE kjente folk, det var skikkelig kos egentlig. Alle bare "Heeeei, lenge siden sist! Blablabla" :3 Oh, og en liten hyper jente eg har møtt sånn.. 2-3 ganger plaget meg. xD Aurelius er vitne. "Kom med oss og spis sushiiiiii pliiiiiz? *se på med bedårende wtf-øyne*" xD Hyper.
Det var min første gang på Desucon da, og eg ble litt skuffa. Eg hadde sett for meg mer, på en måte. Du gikk liksom bare rundt og snakket med folk og kikket på stands og ett par innslag nå og da. Folk sier det var mye bedre i år, så eg vet ikkje om eg bør ha noe å si. Men eg skulle definitivt ønske det var mer å gjøre enn å bare gå rundt og kikke på artwork, spille litt random slåssespill og bare tape eller sikle over GH-skillza til de fleste som turde å spille forran alle. x) Og Animé-visninga var gørr, selv om eg bare fikk med meg ett av visningene. Og at de ikkje hadde Naruto-spill som vi kunne spille.. wtf?
Og ja! Det snakket eg og en venn av meg om. De skulle hatt en kosekrok/lesekrok for manga-interesserte. Det var ikkeno slikt der, det forundrer meg meget. o.o;