Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Sitat fra: SpiceyFeline på 01. mar, 2012, 16:50Petplay hører hjemme på soverommet O:<Din mening.
Petplay hører hjemme på soverommet O:<
Cherry dr. pepper <3, pocky, en film, og et membership på DeviantART :3
Sitat fra: TheWolfieLegend på 02. mar, 2012, 20:29Cherry dr. pepper <3, pocky, en film, og et membership på DeviantART :3eg kjøpte en liten boks med dr.pepper en dag etter jobb, halvparten så liten som Monster, og den kostet meg hele 20 kr! ghfdhhjkhujdshaogusaj!må smake den andre også engang, cherry, men har helst lyst å slippe å betale 20kr for så lite neste gang xD
skulle kjøpe en furrie rtegne serie bok men mama fikk ikke tid så skal dte i morgen http://viewitem.eim.ebay.no/Nordguard-GN-2011-Sofawolf-Press-11ST-NM/130651507714/item
Sitat fra: Irie på 01. mar, 2012, 16:52Sitat fra: SpiceyFeline på 01. mar, 2012, 16:50Petplay hører hjemme på soverommet O:<Din mening.Abububu så sinna da
Et flax lodd
Jeg er enig der. Petplay er en fetisj som hører till på soverommet. Offentligheten ville mest sannsyneligt ikke godtat at et menneske går med et annet menneske i bånd, på for eksempel butikker eller resturanger, eller andre offentlige steder med en stor menge mennesker. Men joa, det er jo deres eget problem om dere ikke får lov å gå inn på diverse offentlige steder.
Sitat fra: wolfglow på 06. mar, 2012, 00:07Jeg er enig der. Petplay er en fetisj som hører till på soverommet. Offentligheten ville mest sannsyneligt ikke godtat at et menneske går med et annet menneske i bånd, på for eksempel butikker eller resturanger, eller andre offentlige steder med en stor menge mennesker. Men joa, det er jo deres eget problem om dere ikke får lov å gå inn på diverse offentlige steder.Og dessuten; Enorm forskjell på seksuell "petplay" og å gå med noen i bånd.
Sitat fra: Irie på 06. mar, 2012, 09:18Sitat fra: wolfglow på 06. mar, 2012, 00:07Jeg er enig der. Petplay er en fetisj som hører till på soverommet. Offentligheten ville mest sannsyneligt ikke godtat at et menneske går med et annet menneske i bånd, på for eksempel butikker eller resturanger, eller andre offentlige steder med en stor menge mennesker. Men joa, det er jo deres eget problem om dere ikke får lov å gå inn på diverse offentlige steder.-snip-Og dessuten; Enorm forskjell på seksuell "petplay" og å gå med noen i bånd.Jeg er ikke en av dem som ville gjøre dette, men er likevel enig med Irie. Hvis folk i det offentlige ikke ser forskjell på å gå tur med seksuell lek, så blir jeg litt skeptisk med tanke på alle som har en hund de går tur med...
Sitat fra: wolfglow på 06. mar, 2012, 00:07Jeg er enig der. Petplay er en fetisj som hører till på soverommet. Offentligheten ville mest sannsyneligt ikke godtat at et menneske går med et annet menneske i bånd, på for eksempel butikker eller resturanger, eller andre offentlige steder med en stor menge mennesker. Men joa, det er jo deres eget problem om dere ikke får lov å gå inn på diverse offentlige steder.-snip-Og dessuten; Enorm forskjell på seksuell "petplay" og å gå med noen i bånd.
Nytt skateboard kjøpt og betalt