JEG ER IKKE WEEABO I DET HELE TATT, NEI.
Weeabo? ![fox-puzzled [puzzled]](/forum/Smileys/default/redfox_puzzled.gif)
Kjøpt disse:

Sony CX160 kamera

Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Har alt spillet, men det var på tilbud på Steam denne helgen og det er ett av mine favorittspill og jeg tenkte det kunne være greit å ha det lett tilgjengelig digitalt og å gi litt mer penger til de ansvarlige for spillet. (Dog med tanke på at selskapet bak spillet gikk konkurs, så spørs det vel om de får noe.)
Hm :/
Jeg hadde en liten samtale med Wolftale angående håndholdtkameraer.
Selv om det står HD på kameraet bør du ikke forvente noe HD-resultat.
Du kommer nok til å få ganske myke bilder, så å si de blir nok ikke så skarpe og ha lav dybdefølelse. I tillegg til vanskeligheter med å filme når solen skinner sterkt eller det er lav lysstyrke i rommene du beveger deg i
Den innebygde mikrofonen kan være et helvete med å ha å gjøre. Fuktige skrapelyder fra potene din kommer nok til å bli tatt opp og som de fleste håndholdte, pluss vind støy.
Det du kan forvente å få fra det er feriefilm, ikke noe du kan klippe sammen med en sang i Sony Vegas og få ros for.
Men vi må innrømme det, vi syns sånne ting på Youtube ser teit ut. Spesielt om det er tenåringer som bare løper rundt eller sitter igjennom en Lady Gaga-sang
Jeg har lånt penger til Logen og kjøpt

til ham
Og så har jeg kjøpt et 2års-abonnement på et musikkblad til Aikho i fødselsdagsgave.