Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Sitat fra: Lord_Leo på 31. mar, 2011, 11:01Sitat fra: Pumzie på 30. mar, 2011, 17:102 stk dobbeltrom på SAS Radisson Blu Scandinavia <:Skal du til Oslo?Og bor ikke tyggeleken din her i Oslo fra og med nå straks?Japp, skal være i Oslo helgen den 8 - 10 april grunnet konsert ^^Skulle egentlig kåke inn hos ham, men fant ut at det var best å ta hotell i første omgang siden de mangler en del møbler innen da og de har akkurat flytta inn. :p Og jeg drar med meg to andre venner herifra også, såå.. xD Så jeg skal kidnappe han til hotellet den helga jeg er der i stedet. *grin*
Sitat fra: Pumzie på 30. mar, 2011, 17:102 stk dobbeltrom på SAS Radisson Blu Scandinavia <:Skal du til Oslo?Og bor ikke tyggeleken din her i Oslo fra og med nå straks?
2 stk dobbeltrom på SAS Radisson Blu Scandinavia <:
Sitat fra: Pumzie på 31. mar, 2011, 11:39Sitat fra: Lord_Leo på 31. mar, 2011, 11:01Sitat fra: Pumzie på 30. mar, 2011, 17:102 stk dobbeltrom på SAS Radisson Blu Scandinavia <:Skal du til Oslo?Og bor ikke tyggeleken din her i Oslo fra og med nå straks?Japp, skal være i Oslo helgen den 8 - 10 april grunnet konsert ^^Skulle egentlig kåke inn hos ham, men fant ut at det var best å ta hotell i første omgang siden de mangler en del møbler innen da og de har akkurat flytta inn. :p Og jeg drar med meg to andre venner herifra også, såå.. xD Så jeg skal kidnappe han til hotellet den helga jeg er der i stedet. *grin*Sweet, si ifra om dere vil møtes eller noe da, syns det hadde vært artig å bli kjent med dere to =3 Kan evt adde deg på Skype om jeg får lov.
Alle de tingene får du kjøpt her også.
Luigi's Mansion var mitt første NGC spill, veldig bra faktisk, men hvorfor er det så mange som hater det?? Akkurat som Super Mario Sunshine, bra spill, men en del som ikke likte det heller....
Sitat fra: Catya på 06. apr, 2011, 01:34Luigi's Mansion var mitt første NGC spill, veldig bra faktisk, men hvorfor er det så mange som hater det?? Akkurat som Super Mario Sunshine, bra spill, men en del som ikke likte det heller....Hater det? Det har eg ikkje hørt o.o Mange som digget Sunshine også, hvertfall her borte. Har ikkje fått det enda, men forventer å få det i løpet av neste uke ^^, <3 It will be superkickass!!!
IT'S THE CIRCLE OF LIFE!