Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Kjøpt meg piggdekk og ny router.. Routeren er nesten viktigere enn dekkan >.<
Sitat fra: Winter_bluefur på 19. sep, 2015, 04:22Kjøpt meg piggdekk og ny router.. Routeren er nesten viktigere enn dekkan >.<kjører alt av routing of brannmur på egen server ^^ nesten billigere enn å kjøpe fra butikk
Sitat fra: Avacyn Wolfir på 19. sep, 2015, 05:16Sitat fra: Winter_bluefur på 19. sep, 2015, 04:22Kjøpt meg piggdekk og ny router.. Routeren er nesten viktigere enn dekkan >.<kjører alt av routing of brannmur på egen server ^^ nesten billigere enn å kjøpe fra butikkMye jobb da? Litt verre enn å stripse routeren på veggen og slå på en bryter kan jeg tenke meg >.<
Sitat fra: Winter_bluefur på 20. sep, 2015, 21:39Sitat fra: Avacyn Wolfir på 19. sep, 2015, 05:16Sitat fra: Winter_bluefur på 19. sep, 2015, 04:22Kjøpt meg piggdekk og ny router.. Routeren er nesten viktigere enn dekkan >.<kjører alt av routing of brannmur på egen server ^^ nesten billigere enn å kjøpe fra butikkMye jobb da? Litt verre enn å stripse routeren på veggen og slå på en bryter kan jeg tenke meg >.<Sette serveren på strøm og nettverk, koble in alt av nettkabler, sette inn USB en og instalere brannmuren, funker awesome rett etter installen men kan configureres til alt mulig
Flere steam spill