Da er jeg ikke aleine om å styre med innkjøp av bildeler da.. Bestilt min andre bremsepumpe til trommelbremsen bak på min 81-modell Mercedes Geländewagen da den første som liksom skulle være riktig ifølge butikken ikke er det likkavææææl.. Så da får jeg heller satse på originaldel fra Bertel O.Steen da - til firedobbel pris om jeg ikke får litt rabatt mon tro... Får delen til onsdag antageligvis, bilen skulle ha vært eu-godkjent i morra som er fristen.. Flotte greier! Får bare håpe jeg har fått riktig clutch fra det firmaet da.... Dårlig magafølelse.... Heldigvis er det med clutchen uten for eu-kontrollen i det minstemså ingen tidsfrist å forholde seg til, men gleder meg sinnsykt til den er i orden igjen!!
kjekt å jobbe på egen bil
litt offtopic men får gå denne gangen
nor eg får delene så kommer eg til i ligge under bilen og demontere heile nedre del av motoren
elsker å jobbe med mekaniske ting og altid like det vet ikkje kofor men heilt siden eg var liten så har eg hatt ein trang for å finne ut kordan ting funker.
eg har ein fin historie fra eg var 4-5 år der eg hadde fått ein fjernstyrt brannbil og i bilen heim satt eg med den på fangen og sa lurer på kordan den ser ut på insiden
hadde ikkje åpnet pakken før eg planla å demontere den
kansje ikkje så rart at eg jobber med ett mekanisk yrke ^^