Tenker meg til byen på fredag og kjøpe ett nytt halsbånd.. Sånn at jeg kan variere litt hva jeg bruker hehe. Tenkte på ett helt lilla halsbånd
EDIT!!!Da er halsbåndet kjøpt, og en erfaring rikere.
Erfaringen
Fikk to Securitas vakter som forfulgte meg ett lite stykke før jeg ble stoppet og bedt om å tømme lommene mine, der hvor jeg hadde mitt gamle halsbånd og det jeg hadde kjøpt. Ble ført tilbake til butikken hvor de spurte kassadama om jeg hadde kjøpt dette her tidligere, og hun sa nei. Da sa jeg: "Sjekk kvitteringene dine fra ett par uker tilbake, jeg har signert siden jeg brukte dette gavekortet, og vent. *Tar opp telefonen* Jeg har også transaksjons logger *trykker på meldings ikonet og finner fram loggen* Ser du dette? Har blitt brukt 149 kroner for ett par uker siden, akkurat det det halsbåndet koster. Og har jeg rukket å sette på name tag på halsbåndet fra tiden jeg gikk ut av butikken til jeg vart tatt av securitas, nei... For sånt trenger man tang til å gjøre."
Skulle sett den butikk dama xDDDD Ansiktet hennes ble knall rød og hun klarte ikke å snakke for seg xD Hun sa bare: "U... Unskyld" Og jeg lo... Og Securitas vaktene lo