Skrevet av Emne: Hello thar!  (Lest 8769 ganger)

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Hello thar!
« på: 21. sep, 2009, 20:26 »
Heya!

I'm Liwyatan aka Blaze aka Azeliah. A Danish fur seeking to join other furry communities than the Danish, and since Norway is one of the neighboring countries, I thought I'd pop in and say hi! :D

So, who am I? Good question.

I'm an 18 year old male and I'm from central Jutland in Denmark. I don't draw, I however do write a lot lately and I enjoy doing so. I currently study at a technical college and when done in three years I plan on studying quantum physics at Aalborg University.

I really don't fancy writing long introductions or anything if people are bored reading it anyway, so go ahead and ask if you want to know more.

PS. I didn't know whether to put this in the introduction board or here as it's in English, so you'd might want to move it.
PPS. I'm quite capable of reading Norwegian, so if anyone strikes up a conversation with me in Norwegian, I'll be responding, however, my reply will most likely be in Danish.
PPPS. And a question, am I allowed to write Danish on the boards?
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #1 på: 21. sep, 2009, 20:37 »
hey there =)
and welcome ^^
I have no problem with understand Danish, so I have no problem with that =)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Liwyatan!
« Svar #2 på: 21. sep, 2009, 21:17 »
Hei og velkommen til forumet, Liwyatan! Håper du trives her blant oss norskepelser, og at vi får se mer til deg fremover! Det er bare å spørre om det skulle være noe. Vi har vel hatt et par dansker og svensker innom her, men jeg tror dessverre ikke de besøker oss så ofte.

Kan jeg spørre, hva er din personlige dyreart? Ut i fra ikonet å dømme så ser det ut til å være en... drage? Er det riktig? Eller skal jeg gjette igjen?

Jeg tror det skulle gå greit å skrive dansk her.  [smile]


Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #3 på: 21. sep, 2009, 21:40 »
Takker for velkomsten da! :D

Ja, det er ganske vist lidt synd at der er så begrænset med kommunikation blandt de skandinaviske furs. Men jeg plejer som regel at være forholdsvis aktiv på diverse boards. :)

Liwyatan er en af mine to fursonaer og er ganske rigtigt en drage/søslange hybrid. Han er løst beskrevet i min signatur. Han er 1000 fod lang og har en vidde der er proportionel med en anakondas. Han er i sin oprindelige form Blaze's enæggede tvilling, men er af visse omstændigheder blevet til den han er nu (dette er en længere historie jeg er i gang med for tiden).

Min anden fursona er Blaze - en hybrid af en fugl føniks og en amerikansk hvidhovedet havørn og er som sagt Liwyatans tvilling. Jeg har ikke taget mig sammen til at beskrive ham grundigt.

Derudover her jeg en RP karakter ved navn Azeliah, der er bror til mine fursonaer.

Håber det lader lidt lys på sagen. :)
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #4 på: 22. sep, 2009, 09:07 »
Ohaai thaar 8D og velkommeeeen~  [w-happy]

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hello thar!
« Svar #5 på: 26. sep, 2009, 03:49 »
Velkommen :3 *pawshakes*

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #6 på: 28. sep, 2009, 00:15 »
wellkomen til vårt lille hjørne, håper du vil trives  [cool]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hello thar!
« Svar #7 på: 28. sep, 2009, 01:25 »
Hello, hello! Welcome to the awesome corner of the Norwegian internet.


Håper du nyter oppholdet, som forhåpentligvis og sansyneligvis blir et langvarig et da!

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #8 på: 28. sep, 2009, 15:50 »
Takker for velkomsten da! :D
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hello thar!
« Svar #9 på: 04. okt, 2009, 14:44 »
Velkommen skal du være. Ganske hardhendt utdannelse du tar det :D og du skriver? jeg kunne tenkt meg å få lest noe du skriver en gang.

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #10 på: 04. okt, 2009, 21:08 »
Velkommen skal du være. Ganske hardhendt utdannelse du tar det :D og du skriver? jeg kunne tenkt meg å få lest noe du skriver en gang.

Jo tak!
Den er meget teoretisk og kræver en del læsning, men jeg interesserer mig meget for det. :)
Men jo, jeg skriver, ret meget når det tager mig. :) Jeg regner med at uploade en historie på omtrent 100 sider næste år som skal opsummere baggrunden for mine karakterer da de relaterer meget til mit virkelige liv. :)
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hello thar!
« Svar #11 på: 05. okt, 2009, 00:37 »
kunne du vurdert et samarbeid? jeg trenger manus for å tegne tegneserier. kunne dette vært noe for deg?

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #12 på: 05. okt, 2009, 08:26 »
Jo, det kunne være af interesse. Du må gerne tilføje de handles der står i min profil, hvis du ønsker hurtigere kontakt med mig. :)
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hello thar!
« Svar #13 på: 05. okt, 2009, 12:08 »
welcome to the jungle, feel like talking just add me on msn, it`s right there in my profile. That prettymuch goes for annyone on the board.
I`m a dude, from just out side of Oslo, Metal fur, fantasy artist and pagan.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #14 på: 08. okt, 2009, 11:07 »
Hey hey :3
Velkommen til oss ^^ Håper du kommer til å trives her også da :3

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Hello thar!
« Svar #15 på: 13. okt, 2009, 14:03 »
Velkommen til oss  [w-happy]