Skrevet av Emne: Muslimsk invasjon over hele verden?  (Lest 8830 ganger)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Muslimsk invasjon over hele verden?
« på: 10. sep, 2009, 00:29 »
(Ok, et siste emnet fra meg her idag)

En invasjon er i gang, og har vært i gang ganske lenge..
En invasjon av Muslimer...

Ikke få no vrangforestillinger om meg nå altså, dette er faktisk Fakta

Innvandering fra Østen har pågått lenge nå, og vil bare forsette og forsette i mindre eller større grad framover..
Er dette et problem?
Ja, det er det...
alle kultur, hvis vi ser bort i fra Islamsk kultur, er på vei rett mot stupet..
Muslimsk Kultur er på vei rett inn i alle land omtrent, og dette blir bare et større og større problem nå.
Men skjer det no med det?
Ikke av det jeg har sett, det skjer ingenting, før det virkelig er forseint.

Mange land i Europa begynner å komme i "Fare"-sonen..
F.eks;
Innen 2027 vil 1 av 5 franskmenn være Muslimske.. Og om bare 39 år vil Frankrike være en Muslimsk republikk..
Nå idag er som ca. 50% av alle nyfødte i Nederland muslimske... Og om ikke mindre enn 15 år vil halvparten av Nederlands befolkning være muslimske..
Samt at Russland har 23 millioner Muslimer.. Så omtrent 1 av 5 er muslimer, og 40% av den russiske hæren vil være muslimske, innen bare noen få år..
Belgia er på vei inn i å bli et muslimsk land/republikk også, med hele 25% av befolkningen som Muslimer, og ca. 50% av alle nyfødte som Muslimer.. Det vil ikke ta lang tid..

Et siste punkt her nå før jeg avrunder av;
Innen 2025, vil vært TREDJE barn være Muslimsk...

Kilde (Fakta video) til det som er skrevet om Europa over

I Norge her er litt i underkant av 10% av befolkningen Utledninger.. (av ca. 4,8 Mill innbygger her i Norge, er *omtrent* 500 000 av de Utlendinger, og det stiger, ganske fort)
Samt at 26% av Oslo er Innvandrere..

Våre barnebarn er i stor fare for å vokse opp i et Muslimsk samfunn..
Vil du se på at verden, sakte men sikkert, blir Muslimsk?

Vil hører meninger, synspunkter og rettelser på ting fra alle som vil si no om dette..
Og ja, jeg er klar over at jeg vil nå få en god del "Flaming"/kritikk og sterke reaksjoner tilbake på dette jeg har skrevet...

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #1 på: 10. sep, 2009, 01:02 »
Dette her er bare rein propaganda. Di klemmer helt at di såkalte muslimske innvandrerne er også mennesker. Ossen tror du kristendommen fallt? Ikke på grun av at vi bestemte oss for og kaste religion på hodet og rævva ut, men på grun av teknologi. Mange muslimske vil også miste troen sin på Islam og gud hvet hva annet.

Norge som regjering og di andre regjeringene vil ikke la landet dems falle på denne måten, dette som sagt er bare ren Amerikansk Propaganda mot islam. Når det blir for gæli, kommer ting til og skje og allt kommer til og fyke tilbake. Det er ikke sånn som dette prgroammet sier. Dette programmet her vil bare spre frykt, hat og rasisme mot muslimer, di tåler bare rett og slett ikke at en så stor religion som islam har makt og at flere konverterer (men di glemte jo og si hvor mange som konverterer til aetisme eller andre religioner! HINT HINT!)

Denne tingen her babbler om Muslime, men allt jeg ser er innvandrere, hva har -dette- med Islam og gjøre? Bullshit, dette er rasisme.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #2 på: 10. sep, 2009, 07:11 »
Nå må jeg si at jeg har ikke no i mot muslimer  eller andre relgiøse folkeslag så lenge de følger lover og regler i de landene de bor!
 De som irritere meg med enkelte muslimer i Norge er at de skal ha og ha, det liker jeg ikke.. men jeg har også vært bort i muslimer som er pliktoppfyllende og hyggelig (enkelte av dem er så herlig at de nesten er til å spises opp)

Innvandrere blir slik staten og andre lar dem for bli, samme hvilken relgion eller trosrettning dem har.

Men tviler på at en så relgiøs folkeslag vil falle for teknologien med det første, Tixk! Ved tanke på at enkelte kristene fortsatt ikke har insett det enda heller =P Men vi for se, er ikke annet å gjøre uansett, er det vel?  [cool]

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #3 på: 10. sep, 2009, 10:15 »
Rasisme forekommer over HELE verden.... Rasisme er ikke no nytt eller "spennende", det har vært her omtrent hele tiden..
Rasisme eller ikke... Islam er snart i ferd med å ta over flere land, slik som Kristendommen gjorde en gang..
Som Wolftale også sa, tror ikke akkurat Islam kommer til å falle for teknologien med det første... Sett åssen teknologien er i Muslimske land er i midt-østen?

By the way, Den videoen er rein Fakta etter omfattende ettersøkelser... Ingen har sagt at du MÅ tru på det... Men det kommer til å treffe hver enkelt person hardt midt i tryne etter som tiden går uansett..

Hvis noen her er så jævlig i mot Rasisme, så Join SOS Rasisme istedet for å syte og klage over rasisme...

Du vil vite hva det har med Islam å gjøre?
Hvilken religion er det Muslimene tilhører? ehh... Islam..
Og hva blir de når de kommer til andre land? Innvandrere..
Åssen har ikke det no med saken å gjøre?
« Siste redigering: 10. sep, 2009, 10:23 av Aurelius »

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #4 på: 10. sep, 2009, 11:29 »
Jeg joiner ikke noe organisasjon mot rasisme, jeg tar det når jeg ser det. Jeg har kjempet mot rasisme siden jeg var liten for søskenbarna mine var en av di første svarte som kom til mitt fylke. Nå hva vi så var rasisme og fikk mye av det bort. SOS Rasisme er bare en hæv med mennesker som syter og klager, jeg gjør noe med det.

Du sier det er sant, jeg sier at dette er bare bullshit. La Islam overta om det er så ille, men ingen stat i verden vil forandre seg mye, vi har vår grunnlov og jeg for min del vil aldri konvertere til Islam, jeg er Åsatru. Velkommene alle Kristene for hva som skjedde 1000 år siden når deres morderiske St.Olav den Hellige (som IMO ikke var hellig) konverterte landet til Kristendommet med sitt sverd! Payback is a bitch x3.

La dem komme med Islam og sånt, jeg bryr meg ikke. Di fleste muslimer er omtrent som kristene folk, di har jo omtrent samme syn på Gud, men har ett annet navn og en litt annerledes historie. Eneste som er forskjellen er at Islam er litt mer tyngere enn Kristendommen.
Men hvis du har så mye imot at disse folka kommer til Norge med Islam, hvorfor stikker du bare ikke? Dra til Australia der det er omtrent ingen muslimer (som jeg vet).

Jeg har dratt mye rundt i muslimske land når jeg har vært på ferie, og muslimer er -mye- bedre en Kristene IMO. Ikke tro at på grunn av Islam så kommer du til og få ett bombebelte om livet, haha. Di er imot selvmord og mord di fleste av dem, men så har vi jo terroristene. Men ingenting sløår hvor mange liv og hvopr mye faenskap kristendommen har bragt med seg, det glemmer di aller fleste. Let Islam come, I will embrace it as my brother in war and we'll sweep the streets of Christianity, og jeg vil sitte igjen som en av di få som ennå holder meg trofast til vår gammle kultur.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #5 på: 10. sep, 2009, 12:08 »

For deg som er hannkjønn er det nok ikke så ille, men du har vel kanskje ikke fått med deg hvor mye enkelte jenter har slit med foreldre som er muslimer? Er ikke alle som har det like ille eller like bra, men det fins folk som sliter noe grusomt for det.
(og være jente i muslimske land er ikke så lett det heller, for man må kle seg etter deres regler og oppføre seg etter dems sikker(gleder meg til å se burkaer og andre relgiøse plag forsvinner  -både for kirstene, muslimer og andre)).

 Grunnloven kan endres, slik som andre lover (alt kan endres hvis man bruker nok makt og energi på det)
Og å tvinge folk til å tro no annet er det flere bevis på igjennom verdens historien at er mulig.

Om islam tar over? Dunno, men det virker som enkelte av de er innstilt på å prøve  :P Så for vi se, vi får ta det som det kommer og bite hvis vi må.

Best hadde vært å fjerna alt som heter relgion  [ureshii]


Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #6 på: 10. sep, 2009, 13:22 »
Et spørsmål, som sikkert en av dere kommer til å kritisere til de grader..

Hva er så galt med Rasisme?
Hva ligger liksom i ordet?
Det er ikke noe som er direkte farlig... Det er bare meninger...
Men ja, det kan gå over til en litt mer direkte form som KAN være farligere...

Rasisme er kanskje diskiminerende og krenkende, men folk er ikke gode og snille...
Folk klarer ikke å være det... Mobbing, diskiminering, krenkning o.l skjer hver dag.
Rasismen går begge veier... men det kan se ut til at Rasismen mot folk fra østen blir hardere slått ned på enn omvendt

Samt at Rasisme er et ord som er rett og slett voldtatt og misbrukt for mye.
« Siste redigering: 10. sep, 2009, 13:37 av Aurelius »

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #7 på: 10. sep, 2009, 20:39 »
Vell, i Norge så har det stort sett hver innvanding av både folk og kultur siden det kom folk hit til lander for omtrent 10 K år siden i større og mindre grad, så hva som er "norsk" kan diskuteres i det uenderlige, men nå er det slik at vi anser en del ting som norsk kultur en kultur som har blitt skapt og grunlagt av forfedrene våre, men kulturer har kommet og godt her også, Vikingetiden, er den kulturen som har hvert mest Norsk hvis man kan kalle det for det. hva vikingene kalte seg vet man ikke for ordet Viking er et gammelt keltisk ord for sjørøver, som ble brukt i kristne skrifter senere for å beskrive nordmennene. Ordet Nordmenn ble forøverig første gang nevnt i en Irsk kilde i 874. Der kalles kong  Ivar i Dublin for "Rex nordmannorum totius Hiberniae et Britaniae" som betyr Konge over alle nordmenn i Irland og Britania, så dette er den første kilden som beviser at dem faktisk ble kalt Nordmenn av utlendinger. Så vikingene spredte også kulturen sin også, men i 1066 så anses vikingetiden for over, da kom kristendomen og gjorde oss kristne med sverdet i hånd, så da fikk vi en helt kristen kulturinnvandring foreksempel så er Nidarosdomen et prakt eksempel på kristen Europeisk kulturinnflytelse fra Europa, men med det så skapte vi en ny Norsk kultur som førte oss inn i den såkalte storhetstiden på 1200 tallet. På den tiden blomstret den Norske kulturen og skrifter ble nedtegnet kunskt ble laget osv. Så mye innvandring av folk var det ikke på den tiden for folk var det nokk av fra før. Men så skjedde den største katastrofen for norsk kultur og folk som vi aldri har kommet ut av igjen etter min mening. I 1349 så kom svartedauen til Norge og drepte 2/3 av alle som budde her, som dronning Margrete sa "Her gjør vi ikke annet en å bære folk til jorden".
Dette førte til at vi havnet under dansk styre i over 400 år som rasserte den Norske skriftsråket, selv om styret av landet og den generelle kulturen overlevde i det minste. Innvandingen da ver gennerellt bassert på germanere og senere skulle Handels konsernet (Hansemakta) fra Nederland og Tyskland føre til en stor germansk innvandring inn i landet. dette førte til en del konflikter mellom nordmenn og utlendingen på grunn av kulturforkjeller, masse drap og ukvemsheter fåregikk i kjølevannet av dette. selv om der ikke var alle som brydde seg, som en så sa om germanerne: " Jeg bryr meg ikke mere om germanerne en steinene under føttene mine". Siden så har vi klart å skape de folka vi trengte selv, det var vanlig å ha en stor familie for å kunne dekke arbeidsbehovet på gårdene rundt om kring, selv på 1800 tallet så ble Norge på grunn av Napoleonskrigen utsatt for en enorm sultkatastrofe fordi korn innporten fra Danmark ble blokert av engelske skip, det førte til at mange faktsik utvandret fra Norge og prøvde lykken I USA i stedet. men da krigen var over i 1814 så trodde vi at endelig skulle få friheten igjen med eget Norsk flagg (som forøverig er et resultat av det danske) med eget storting og konge. Konge ble valgt den danske prins Chrsitian ble valgt til Norsk konge, meg fikk ikke regjere lenge, for Sverige ville ha Norge som krigsbytte fra Danskene i og med at Danmark/Norge var med på det tapende siden i krigen. dermed fallt drømmen om et eget land sammen igjen og vi ble innlemmet i en Svensk Union etter harde forhandlinger med det Norske diplomatene, som den Norske sakskriveren beskrev forhandlingen " Ingen ville vike, det var som fjell mot fjell". Men Norge ble til slutt lei av denne uønskede unionen og i 1905 ble den oppløst noe som nesten førte til full krig med Sverige, men heldigvis fikk vi annerkjennelse både fra tyskland og England, som forsiktet oss om at om Svenskene ville prøve å ta Norge så skulle dem komme oss til unsetning. Nå var alt mulig nå var det tid til å føre gunnlovern vidre å bygge opp igjen den norske kulturen som hadde ligget nede i flere hundre år. Etter at grunnloven ble vedtatt i 1814 så marsjerte representatene for regjeringen ut av Eidsvoldsbygningen mens dem ropte "Enig og tro til Dovre faller".

 Nå er det slik etter min oppfatting at Dovre faktiskt holder på å falle og den vill rive med seg hele den Norske kulturaven med seg ned i juvet. Rasisme er ikke bra, Rasist er man når man regner som sin egen rase andre overlegen, det faller på sin egen urimelighet, men det er mange måter å være rasist på. Den ideliogien som blir ført i dag, er en internasjional felleskulturell ideiologi, å blande kulturer sammen mener jeg er galt og bør ungås. Det som skjer når tiden går er at kulturene vill smelte sammen til en felles kultur noe som fører til at alle kulturene faller sammen, eller at det er en kultur som sluker alle andre og det skapes en ny en eller den kulturen som er størst tart over, det er ikke noe som er så rasistisk en det, etter mitt syn, skal kulturer respekteres og tas vare på så må de holdes avskidt slik at de kan føres videre til etterslekten, man kan gjerne handle og utveksle ider over landegrensen, men det må da være frykterlig kjederlig hvis hele verden skulle ha hatt den samme kulturen. Jeg drar ikke til England for å se på pakistansk kultur da drar jeg til Pakistan. det er en gang slik at i Norge så blir det ikke født flere unger en det som dør av gammelt folk hvert år, dette gir ikke noe befolkningsvekst derfor prøver man å fylle opp med innvandrere, men innvandringen har kommer litt ute av kontroll og serlig muslimene har en mye større fødelses ratio en etniske Nordmenn har, dette fører til at vi blir minioritet i vårt eget land om en stund, som igjen vill føre til at kulturen vår vill forvittre og forsvinne, med mindre innvandrerne indoktrineres så bra i den norske kulturen at det ikke skjer, men det skjer ikke. Spessielt muslimene er ganske radikale og vil ta vare på sin kultur også som er helt naturlig hvem vill ikke det, men skal dette funke så må muslimene gi avkall på sin religion og sikker med det samme dem kommer inn i landet syens jeg, så lenge dem skal bo i landet så skal dem rette seg etter våre sikker og regler. samme gjelder andre vien hvis vi skal flytte i østen, det er bare rimelig, dette er vanskelig å få til også veldig strengt, men hvis man skal ta vare på den Etniske Norske kulturen så må det bli slik. Vi er et veldig lite land som er veldig følsomt oven for kulturiske forandringer.

"På hjemmefrontmuseet er der en stålplate med følgende tekst:
Aldri har mer stått på spill for oss. Selve vår eksistens som folk var truet,
åndsfrihet, rettsikkerhet, hele vår kulturarv, alt som gjør livet verdt å leve. Det
skal du ha i minne når vi tar fatt på fredens byggende arbeid."

Dette var det dem kjempet for under krigen, nå stikker vi dem alle i ryggen med en kulturødeleggelse som er værre en nazistenes okupasjon.
« Siste redigering: 11. sep, 2009, 03:07 av Quintus »



Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #8 på: 10. sep, 2009, 22:03 »
(Ok, et siste emnet fra meg her idag)

En invasjon er i gang, og har vært i gang ganske lenge..
En invasjon av Muslimer...

Ikke få no vrangforestillinger om meg nå altså, dette er faktisk Fakta

Innvandering fra Østen har pågått lenge nå, og vil bare forsette og forsette i mindre eller større grad framover..
Er dette et problem?
Ja, det er det...
alle kultur, hvis vi ser bort i fra Islamsk kultur, er på vei rett mot stupet..
Muslimsk Kultur er på vei rett inn i alle land omtrent, og dette blir bare et større og større problem nå.
Men skjer det no med det?
Ikke av det jeg har sett, det skjer ingenting, før det virkelig er forseint.

Mange land i Europa begynner å komme i "Fare"-sonen..
F.eks;
Innen 2027 vil 1 av 5 franskmenn være Muslimske.. Og om bare 39 år vil Frankrike være en Muslimsk republikk..
Nå idag er som ca. 50% av alle nyfødte i Nederland muslimske... Og om ikke mindre enn 15 år vil halvparten av Nederlands befolkning være muslimske..
Samt at Russland har 23 millioner Muslimer.. Så omtrent 1 av 5 er muslimer, og 40% av den russiske hæren vil være muslimske, innen bare noen få år..
Belgia er på vei inn i å bli et muslimsk land/republikk også, med hele 25% av befolkningen som Muslimer, og ca. 50% av alle nyfødte som Muslimer.. Det vil ikke ta lang tid..

Et siste punkt her nå før jeg avrunder av;
Innen 2025, vil vært TREDJE barn være Muslimsk...

Kilde (Fakta video) til det som er skrevet om Europa over

I Norge her er litt i underkant av 10% av befolkningen Utledninger.. (av ca. 4,8 Mill innbygger her i Norge, er *omtrent* 500 000 av de Utlendinger, og det stiger, ganske fort)
Samt at 26% av Oslo er Innvandrere..

Våre barnebarn er i stor fare for å vokse opp i et Muslimsk samfunn..
Vil du se på at verden, sakte men sikkert, blir Muslimsk?

Vil hører meninger, synspunkter og rettelser på ting fra alle som vil si no om dette..
Og ja, jeg er klar over at jeg vil nå få en god del "Flaming"/kritikk og sterke reaksjoner tilbake på dette jeg har skrevet...


Skal si deg, at jeg er helt enig i det du sier. Kunne egentlig ikke sagt det bedre sjæl. Det føles veldig ut som om de presser kulturen sin på oss. Jeg blir sint når jeg hører at Norg er et "Flerkulturelt SAmmfunn" Norge er Norskt! Ja jøss dere. kall meg Nzi. Men dissa folka har bragt det opp på seg selv. Jeg leser mer og mer stadig om utlendinger so dreper folk nesten uten grunn. husk at rasisme funker begge veier!
Trenger de virkelig hjelp, så kom gjerne. Men Tilpass dere vårt språk, våre verdier og våre retninger i det hele tatt. Jeg kan ikke si at vi som Nordemenn løper rundt i spania og sier at det bare skal snakkes Norskt der og der.
det er egentlig bare provoserende når noen nekter for at vi tar in mye mer en vi kan takle. snart må jeg selv begynne å gå rundt med Dolken min,eller sverdet for den saks skyld. Man veit jo aldri hva som skjer nå for tia....

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #9 på: 11. sep, 2009, 00:06 »
Vikingetiden, er den kulturen som har hvert mest Norsk hvis man kan kalle det for det. hva vikingene kalte seg vet man ikke for ordet Viking er et gammelt keltisk ord for sjørøver, som ble brukt i kristne skrifter senere for å beskrive nordmennene.

Feil, og atter feil. Viking betyr og gå på Tokt. Di vet hva Vikingene kallte seg Ostmen, men fra Øst siden di kom fra øst.

Var du en Viking(Vikingr) betydde det en man som tok del i en sjøfarts ekspedisjon.

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #10 på: 11. sep, 2009, 01:41 »
"Viking betyr og gå på Tokt" Ja det er godt mulig du har rett i det, selv om det å være sjørøver og gå på tokt blir mye av det samme også sjøfartsekspidisjon, at dem kalte seg østmenn er feil, det var Islendinegene som kalte Nordmenn for Østmenn, det var ikke det nordmennene selv kalte seg, med mindre dem skulle beskrive hvilken rettning dem kom fra alt etter hvor dem var, litt påengløst og kalle seg for østmenn når dem var i Paris og plydret foreksempel. I 843 plyndret vikingene Nantes i Frankrike I en fransk krønike beskrev vikingene seg selv som "westfaldingi" altså menn fra vestfold, Så vestfoldingene skal man ikke tulle med  [laugh]



Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #11 på: 11. sep, 2009, 13:46 »
Skal si deg, at jeg er helt enig i det du sier. Kunne egentlig ikke sagt det bedre sjæl. Det føles veldig ut som om de presser kulturen sin på oss. Jeg blir sint når jeg hører at Norg er et "Flerkulturelt SAmmfunn" Norge er Norskt! Ja jøss dere. kall meg Nzi. Men dissa folka har bragt det opp på seg selv. Jeg leser mer og mer stadig om utlendinger so dreper folk nesten uten grunn. husk at rasisme funker begge veier!
Trenger de virkelig hjelp, så kom gjerne. Men Tilpass dere vårt språk, våre verdier og våre retninger i det hele tatt. Jeg kan ikke si at vi som Nordemenn løper rundt i spania og sier at det bare skal snakkes Norskt der og der.
det er egentlig bare provoserende når noen nekter for at vi tar in mye mer en vi kan takle. snart må jeg selv begynne å gå rundt med Dolken min,eller sverdet for den saks skyld. Man veit jo aldri hva som skjer nå for tia....

Det er en ganske vanlig reaksjon det der... Ingen grunn til at man skal bli kalt Nazi e.l for det...
Du, som en del andre, er kanskje redd for å miste alt som er Norsk med Norge, og det er jo forstålig..
Tror ikke akkurat de som kjempa i motstandsbevegelsen under andre verdenskrig ville at Norge skulle bli et Flerkulturelt eller etterhvert "tatt" over helt uten videre...

Er det virkerlig noen Nordmenn, da mener jeg 100% Nordmenn, som vil at Kulturen, samfunnet, troen og det våre forfedere har kjempe for bare skal bli innvandert sånn helt uten videre...?
Tror ikke det.. Hvis man da ikke støtter SOS Rasisme da >_>

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #12 på: 11. sep, 2009, 23:46 »
"Viking betyr og gå på Tokt" Ja det er godt mulig du har rett i det, selv om det å være sjørøver og gå på tokt blir mye av det samme også sjøfartsekspidisjon, at dem kalte seg østmenn er feil, det var Islendinegene som kalte Nordmenn for Østmenn, det var ikke det nordmennene selv kalte seg, med mindre dem skulle beskrive hvilken rettning dem kom fra alt etter hvor dem var, litt påengløst og kalle seg for østmenn når dem var i Paris og plydret foreksempel. I 843 plyndret vikingene Nantes i Frankrike I en fransk krønike beskrev vikingene seg selv som "westfaldingi" altså menn fra vestfold, Så vestfoldingene skal man ikke tulle med  [laugh]

Jo, Vikingene kallte seg Ostmen, ikke øst :P men Ostmen, du må huske at islendingene var vikinger også, men det var for det meste vikinger som var i eksil som var på island. navnet viking og sjørøver kom etter viking-tia eller når den var i gang, for di så ut som sjørøvere når di kom i lanbåtene sine og plyndra, voldtokk (ohh!) og herja. Men di kallte seg Ostmen, men fra øst¨^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #13 på: 12. sep, 2009, 16:45 »
voldtokk (ohh!)

For voldtakelse skjedde jo ikke hvor som helst?
Husk, det var ikke bare vikinger som voldtokk folk...
Voldtakelse har pågått omtrent igjennom hele historien og det av hvem som helst

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #14 på: 14. sep, 2009, 18:10 »
Jeg er enig med at det er ikke bare oss nordmen som er rasister. Det er jo dem som er rasister som kaller oss rasister uten grunn.
Har ikke noe imot utlendinger, utenom muslimer! Fins sikkert mange snille muslimer, men er imot den teite troen som jeg vil kalle det.
Typen min har blitt slått ned to ganger uten grunn. Og dem kaller oss kvinnfolk for horer! Og dem sier vi er rasistiske. Skal ikke ta alle sammen under samme ting, men mange av dem skulle blitt sendt ut.

Jeg så på et intervju at en utlending. Han sa: ikke rart vi voldtar damene her i Norge, dem går jo så horete og ser ut som at dem vil bli voldtatt.
Ikke akkurat den rette innstillingen på norske kvinner må jeg si -.-

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #15 på: 15. sep, 2009, 00:04 »
Sant å si har vi mye å takke kulturen fra midtøsten for. Mye av matematikk, kjemi, astronomi, legevitenskap, har vi arabisk kultur å takke, for mens vi under middelalderen var sulteforet på teknologisk fremgang.  Da er det en verdenstragedie at de nå sosialt sett ligger 200 år etter de fleste andre kulturer.
Slik Norge var for 200 år siden, med tvangsekteskap, et totalitært styre, kvinneutnyttelse og diversje straffer for brudd på religiøse regler, blandt annet steining og brending på bål. Slik er desverre mange muslimske land i dag.
Mye av dette skyldes ekstreme tolkninger av religiøse tekster, fanatisme, og frykt for konsekvenser hvis disse lovene ikke blir fulgt.
Gjennom frykt, hersker religion over folk. 

Religion har vært grunnlag for så mye lidelse opp igjennom årene, noe jeg forakter av hele mitt vesen.
Avskom som driver med undertrykkelse og kjønnslemlestele som radikale jøder og muslimer, og som ikke vill godta Norske lover bør heller ikke ha adgang til landet.
Mye av problemene er at mange innvandrere som kommer hit er fra land som, er korrupte, med mye kriminalitet, hvor terskelen for lovbrudd ligger lavere enn her.
Mange nektes også å delta i samfundet av sine egene og man får såkaldte gethoer.  Desverre står innvandrere for mye kriminalitet når man ser på det statistisk sett, noe som er uheldig for de av dem som er snille. Dette igjenn kan føre til at de trekker inn i krimminelle miljøer.







Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Muslimsk invasjon over hele verden?
« Svar #16 på: 15. sep, 2009, 03:53 »
Poengene Ziggy trekker frem her er viktige å legge merke til. I middelalderen, hvertfall før korstogene så hadde muslimene en enorm stor teknologisk fremgang, spessielt innen legegunst som tempelridderne senere skulle nyte godt av når dem hadde Sarasenske leger til å lege sine tempelriddersoldater. Når vi blir født inni denne verden så er det fort gjort å tro det at slik som det er nå, har det alltod hvert, men den vien vi har gått for å få det så bra som vi har det i dag, det har hvert lang og kronglete, men heldigvis ganske fredlig i forhold til andre land.

Vi i Norge har gått igjennom en del reformer som gjorde oss mere sivilisert i våre øyne i forhold til islam. Vi skal ikke langt tilbake i tiden som ZIggy sier for å finne lignende tilstander her i landet. på 17 hundre tallet så var jo æresdrap foreksempel en vanlig ting her også til lands. å slenge ukvemsord. spott og hån etter folk, kunne få fatale konsikvenser. Man trodde hvis man spottet noen så kunne det gå troll i ord og æren var man påpasselig med, så ved æresdrap så skulle æren igjenopprettes. Det var vanlig at kniven satt løst i slira på bygdefestene rudnt om kring da ølet snakket i stedet for vettet og tungen ble mangt sin bane. tvangsgifting var også vanlig, det var  om å gjøre at man ble giftet bort til noen med staus eller rikdom, helst begge deler. Enda lenger tilbake i tiden i midelallderen, så var det også viktig å gifte bort døtrene sine til fienden for å forsegle freden, når krigen ikke ble løst på slagmarken så ble den løst med giftemål.

Den første store omveltningen var jo reformasjonen da den luterske troen kom til Norge og gjorde oss til protestanter, siden har det hvert omveltninger i kirkern og i statlig styre som har gjort oss til dem vi er i dag, men muslimene har ikke hvert igjennom det samme, og all den gode forskingen og teknologien som muslimene hadde ser helt borte nå virker det som, alt som er igjen av Islam i dag er en radikal religion.