Jeg driver casually å spiller litt der og da, men mister litt motivasjonen når jeg spiller helt alene. Lurte på om noen har lyst til å lage guild å spille litt?
Her er serveren jeg spiller på:
http://vanillagaming.org/ - Jeg spiller Alliance. (spilte mest Horde i vanlig wow, så vil prøve Alliance denne gangen)
Det er helt gratis å spille, og du får litt ekstra rewards om du stemmer på dem etter hver 12 time (da kan du få litt gold eller items og sånn, noe som kan være fint)
Kan nevnes at det går litt fort å levle opp, så kan være greit for de som ikke har alt for mye tid til å spille også
Egentlig ville jeg prøve vanilla for å se hvor lang tid det tar å levle opp, men tror de tweaka litt med det. Jeg kom iallefall til level 11 innen 1 time.
Håper noen er interesserte!
ps: for de som begynte å spille WoW i Pandaria liksom, sånn som meg, så er det litt vanskelig å bli vandt med. Er en god del features som er borte. Men det går helt greit! Er også litt mer gøy syns jeg, når alt er så nytt, også er det liksom ikke bare å sette seg i LFR heller
Det tar litt mer effort å bli god, og det syns jeg er mye mer interessant enn dagens WoW.