Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Jeg har meldt min interesse om fotograf på selve shooten. Vet ikke helt hva du mener med om folk har camera her eller ikke?
Sitat fra: Shotherra på 16. jun, 2016, 21:22Jeg har meldt min interesse om fotograf på selve shooten. Vet ikke helt hva du mener med om folk har camera her eller ikke?Mer som en slags annonsering at man har med kamera og gjerne vil ta bilder så man vet om det. Om noen sier "Hei, jeg har med kamera og vil gjerne ta bilder", så kanskje noen kan svare med "jeg vil gjerne ha noen bilder av suiten, kunne du tatt noen?". Får planleggings skyld really.
Vil gjerne være med ! Sikkert lurt at det blir spredd info på telegram/skype/facebook om det. Er selv ikke så ofte på forumet dessverre.
Kan hende jeg kommer. Går med Link T-skjorte og Luigi cap, så om noen ser meg, gjerne dra meg med, for jeg har lyst til å bli flinkere til å sosialisere med andre furs (eller andre folk generelt), men er litt vanskelig for meg alene pga. noen sosiale problemer :/Men skal prøve så godt jeg kan på å komme selv ^^