Skrevet av Emne: Hvilke titler gleder du deg mest til i 2016?  (Lest 4502 ganger)

TazDingo

• Fur
  • *
    • Vis profil
Hvilke titler gleder du deg mest til i 2016?
« på: 23. mai, 2016, 18:55 »
2016 er ett utrolig bra år for new releases. Alle som spiller regelmessig har sikkert en eller annen tittel de gleder seg til i år.

For meg er de uten tvil Overwatch og Total War Warhammer, som begge kommer ut i morgen  [ureshii]
Venter og spent på Mount and Blade: Bannerlord, som eg er ganske sikker på blir sluppet ut seinere i år.
Grrrr... Grrr? o.o

LinkXendo

• Fur
  • *
  • Hero of Laziness
    • Vis profil
Sv: Hvilke titler gleder du deg mest til i 2016?
« Svar #1 på: 23. mai, 2016, 20:02 »
Akkurat nå, så er det ikke så altfor mye jeg venter på i år. Det jeg gleder meg til er No Man's Sky og Yooka-Laylee. Det nye Zelda spillet ville også vært noe jeg hadde gledet meg veldig til i år om det ikke hadde vært for at det ble utsatt til neste år ;_;
Men nå er jo E3 rett rundt hjørnet, så får se om det kommer noen flere spennende nyheter i år når den tid kommer ^^

SnowHug

• Gjest
« Svar #2 på: 23. mai, 2016, 22:16 »
Pokémon Sun/Moon, Dragon Quest VII-remake, Civilization VI.
Gleder meg også til Yooka-Laylee til Wii U, om det kommer i år.
Og det blir såklart spennende med E3 i år  :D

Ravusy Wolf

• Senior Fur
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
« Svar #3 på: 23. mai, 2016, 23:51 »
No Man's Sky, håper det lever opp til forventningene og at det er nok innhold i spillet. Ellers ser jeg frem til å hva enn det kommer av VR-spill nå som jeg har Vive :).

TazDingo

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. mai, 2016, 08:08 »
No Man's Sky ser veldig lovende ut. Civilization er en gøy serie, men sluker tid som no-one's business :P
jeg har Vive :).
Jellyyyy.... Litt for dyrt til at eg skal punge ut selv med det første, men VR ser gøy ut. Spennende å se hva som skjer i den sjangeren framover.
Grrrr... Grrr? o.o

Pax

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. mai, 2016, 08:57 »
Gledet meg til Just cause 3, men fattig så blir og se lets play's av det i stedet ^^ gledet meg til no mans sky også fram til jeg innså at jeg ikke har nubb sjangs til å spille det  #dybdefobi

*kremt* gledet meg også til Little Big planet 3 etter at store deler av barneskolen gikk vekk til de to første spillene. Men har enda ikke giddet og se nermere på 3'eren xD

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #6 på: 24. mai, 2016, 15:24 »
Overwatch. Så jeg er fornøyd. :')

Exodai

• Hyperaktiv Fur
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #7 på: 24. mai, 2016, 20:09 »
men fattig

Story of my life. >.< Har dessverre så mye annet å prioritere penger på i år at det ikke er mye til overs for spill som før. :/
Maybe next year.

Ser dog litt fram til WoW Legion, er tradisjon å alltid spille når det kommer en ny xpack ut.
« Siste redigering: 24. mai, 2016, 22:20 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt

Avark

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. mai, 2016, 21:08 »
Ikke noe som har plukket opp på radaren min. Føler spill blir mer som en film opplevelse så det er kanskje derfor. Men skal ikke se bort ifra om det blir noe bra. Ellers høres det kjekt ut at dere gleder dere til nye spill og morro!