Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Har vel posta bildet et sted her før tror jeg, men det får så være:Partial for øyeblikket, men skal bli full suit.Har også en leopard partial, men hadde ingen bilder lett tilgjengelig av den.
Hvor fikk du tak i så lang og poofy pels? Har aldri sett det i Norge før.
Sitat fra: Connie på 25. jul, 2009, 19:30nyere og bedre bilder =POg DE HAdde Du Lagd Selv de Ble Jo bare yberkwet og fluffye!^^
nyere og bedre bilder =P
Resten kommer seinere.Wolftale av Mixedcandy
Fangz og meg, slik vi kommer til å se ut om noen dager. ^^ Fangz til venstre og meg til høyre. Den jeg skal ha på meg laget vi selv i fjor, siden min fursuit ikke er kommet enda. Grunnen til at den ikke ser ut som min fursona er fordi vi ikke hadde materialene tildet. Fangz sin er laget av Beastcub.
ble mer sabeltanntiger enn prærie ulv x3
meh, har bare en video av min, men anyways. (har kund handpaws og hode nå da.. xD)http://www.youtube.com/watch?v=JkYQ5kdn-gk
Oh well, er enn kun Hodet, her fra fursuit paraden (EF 09), den Grå ulven bak meg er Joon
Sitat fra: Connie på 26. aug, 2009, 06:11ble mer sabeltanntiger enn prærie ulv x3Aah! Evul!Har du inga bilder som inte är tagna i motljus?
Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:
Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:03Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:jeg ser ikke bildet, men takk for at du posta prøv å legge bildet i vedlegg ^^har du fått ta i pels da? lurt å ha hvis du skal lage fursuit ^^hehe.....
Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:06Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:03Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:jeg ser ikke bildet, men takk for at du posta prøv å legge bildet i vedlegg ^^har du fått ta i pels da? lurt å ha hvis du skal lage fursuit ^^hehe.....Det blir så stort alle andre veier D: kanskje jeg bare skal legge ved link XP
Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:16Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:06Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:03Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:jeg ser ikke bildet, men takk for at du posta prøv å legge bildet i vedlegg ^^har du fått ta i pels da? lurt å ha hvis du skal lage fursuit ^^hehe.....Det blir så stort alle andre veier D: kanskje jeg bare skal legge ved link XPja hehe
Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:17Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:16Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:06Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:03Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:jeg ser ikke bildet, men takk for at du posta prøv å legge bildet i vedlegg ^^har du fått ta i pels da? lurt å ha hvis du skal lage fursuit ^^hehe.....Det blir så stort alle andre veier D: kanskje jeg bare skal legge ved link XPja heheSånn X3
Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:17Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:17Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:16Sitat fra: Connie på 13. sep, 2009, 16:06Sitat fra: Nekoshiba på 13. sep, 2009, 16:03Jobber fortsatt med min. Har ikke gjort annet de siste ukene, men kan ikke si jeg har kommet veldig langt Håper å få den ferdig før oktober P:jeg ser ikke bildet, men takk for at du posta prøv å legge bildet i vedlegg ^^har du fått ta i pels da? lurt å ha hvis du skal lage fursuit ^^hehe.....Det blir så stort alle andre veier D: kanskje jeg bare skal legge ved link XPja heheSånn X3jeg ser ikke noe o3o kanskje jeg har misfortått xDDD