Nå er tiden inne =D
Jeg trenger deres hjelp med å stemme på meg. Det går en konkurranse på Radio Metro, hvor vinneren får 90 000,- til å pusse opp et rom! Og jeg er en av de 20 finalistene =D
Men etter å ha sett på hvordan de tidligere konkurransene de har hatt har gått, ser jeg at her kan man kanskje trenge flere hundre stemmer, så om dere kan spre ordet, få så mange som mulig til å hjelpe til og hive en liten stemme min vei hadde jeg vert evig takknemlig. Hver stemme teller =D Det tar bare 2 minutter å stemme.
Dette er en sjanse man bare får en gang i livet, og jeg håper dere kan hjelpe meg.
Link til hvor man kan stemme finner dere her:
https://m.facebook.com/radiometro/photos/a.146430184531.138907.146425929531/10154158830514532/?type=3&fs=5Jeg er nummer: 12
Man kan også stemme med SMS, og det er mulig å både sende sms og å lage en kommentar går for 2 stemmer istedenfor Og om du har flere facebooks vil hver av de stemme.
Jeg håper dere kan hjelpe =D
Reglene jeg har fått oppgitt er som så:
"Man kan stemme 1 gang pr dag på Facebook og 1 gang pr dag på SMS.
Avstemningen starter fredag 22.april kl 14.00 og avsluttes mandag 25.april kl 09.00
Totalt kan hver enkelt person altså avgi 8 stemmer.
Og ja, man har lov til å stemme på seg selv
Man har også lov til å tagge seg selv på kollasjen på Facebook, og selvsagt dele innholdet videre på sin egen Facebookside.
Via sms sender man VINNER 12 til 1938 (1kr)