^skjegg er flott!
Jeg elsker skjegget til kjæresten. Han selv syns han ser ut som en hobo med det, men jeg syns det er gøy å ta på og kose med :3 hihi. Jeg er kanskje litt rar da.
Min personlige mening er at folk skal få lov å gjøre hva de vil med kroppshåret sitt. Selv syns jeg det er ekkelt om både damer og menn har masse hår under armene da, siden selv blir jeg veldig svett der, og jeg kan bare tenke meg at en skog av hår kan jo bare spre svette og drit... men som sagt syns jeg at alle skal få lov å gjøre som de vil, uansett hva jeg syns. Men om noen har MYE hår under armene, så vil jeg ikke at de skal ha armen sin rundt meg. Men det er også det eneste!
Ellers om folk har masse hår på leggene, armene, magen, brystet bryr ikke meg at all. Det skal man få lov å ha. Det er kun i armhulene hvor man blir veldig svett som plager meg personlig.
Når det kommer til å fjerne hår på meg selv, så blir det armhulene og leggene for det meste. Ellers har jeg bare små, søte, myke blonde hår :3 Så de er ikke så stort problem.