Skrevet av Emne: Fursuit på animecon?  (Lest 8575 ganger)

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Fursuit på animecon?
« på: 11. jul, 2009, 10:38 »
Jeg har sett og hørt at det fæle om furries på youtube osv, men jeg har så lyst til å dra på et con med en vennine som skal! og jeg vill ikke kle meg ut som.. noen i naruto, jeg vill ha den koselige fursuiten som jeg skal lage.

Så er jeg genial om jeg går på desucon (fex) med fursuit? tror dere det er mange fur haters der? som kommer og bare "ÅNEI FURRY! IKKE VOLDTA MEG!"? :S

Regandor

• Senior Fur
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Fursuit på animecon?
« Svar #1 på: 11. jul, 2009, 11:15 »
Jeg har sett og hørt at det fæle om furries på youtube osv, men jeg har så lyst til å dra på et con med en vennine som skal! og jeg vill ikke kle meg ut som.. noen i naruto, jeg vill ha den koselige fursuiten som jeg skal lage.

Så er jeg genial om jeg går på desucon (fex) med fursuit? tror dere det er mange fur haters der? som kommer og bare "ÅNEI FURRY! IKKE VOLDTA MEG!"? :S

Det er alltid en liten sjangse for at det er en hater hvor man har på seg suit.
Jeg vet ikke om desucon tho. Har ikke vert der før. men, Du gjør som du vil ^^
Og, viktig at du alltid har en eller flere personer å støtte deg til som kjenner deg da. I tilfelle noe skal skje.
Er en gyllen regel, at når man fursuiter public, så alltid ha med noen venner. Gjerne noen som ikek har på fursuit. :3

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. jul, 2009, 23:46 »
Vel, som Regandor sa, Det er alltids en sjangse for at det er en hater der hvor man har på seg en suit, så det er vel mest opp til deg om du vil eller ikke  [wink]
og ja, også som Regandor sa, ha med Backup når du skal drive med public fursuiting, alltids lurt ^^ man vet aldri hva som kan skje, og da er det alltids lurt å ha med noen som kan hjelpe til litt :3 både noen med og uten fursuit [wink]

Ellers så er det vel opp til deg, som sagt, Jeg har vært på Desucon samme med en annen en herfra, og der var det en del folk, mest uten kostymer/suits (ikke akkurat at det har noe å si men), så da er det alltids en sjangse for at det er en som hater furries der, men regner med at det går bra, siden det er såpass mange der, så er det vel ikke så mange som ene og alene tørr å stå fram og si noe sånt [wink]
Men som et lite tips i tillegg så kunne det kanskje ha vært lurt å gått på en animecon først for å se, før du eventuelt går dit med suit på [wink]

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. jul, 2009, 21:10 »
Men som et lite tips i tillegg så kunne det kanskje ha vært lurt å gått på en animecon først for å se, før du eventuelt går dit med suit på [wink]

Vennina mi skal jo dit så hun kan se for meg xD jeg skal ikke dit enda :3

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. jul, 2009, 23:30 »

Hehe, ok [wink] du får som sagt velge selv ;3 og høre hva vennina di synes om det ^^
 Lykke til med laging av fursuit og public fursuiting =^.^= 
Og post gjerne bilder av suiten din ^^ Når den er ferdig og underveis :3 hvis du vil så klart ^^

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 13. jul, 2009, 14:24 »

Hehe, ok [wink] du får som sagt velge selv ;3 og høre hva vennina di synes om det ^^
Og post gjerne bilder av suiten din ^^ Når den er ferdig og underveis :3 hvis du vil så klart ^^

Har snakket med noen venner som veldig gjerne vill hjelpe og filme og ta bilder :3 skal legge bilder ut mye, og legge mange filmer på youtube osv.. ^_^

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #6 på: 13. jul, 2009, 15:03 »

Har snakket med noen venner som veldig gjerne vill hjelpe og filme og ta bilder :3 skal legge bilder ut mye, og legge mange filmer på youtube osv.. ^_^
kle deg som Link i Ulveform, det har folk gjort før med stil!

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #7 på: 13. jul, 2009, 15:30 »
Ellers er det jo Okami, Ginga, Mummitrollet, Menchi, Zorori, og sikkert flere andre å ta av.

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13. jul, 2009, 16:44 »

ok ^^ Lykke til med det da ihvertfall [smile]
Og ta heller å lag din egen fursona isteden for å kopiere noen karaktere som er i en eller annen serie... (--> Copyrights, I believe) [wink]

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 13. jul, 2009, 19:08 »
Btw, er en av link suitene er foresten til salgs, om den ikke er solgt nå da.. Var i hvertfall "reklame" om den her om dagen (igjen)

TwoSocks

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
    • Jckf.no
« Svar #10 på: 14. jul, 2009, 04:16 »
Gå i fursuit! =D Det finnes alltid hatere, men de får mene hva de vil så lenge de ikke uttrykker seg uhøfflig. Det blir også letter for meg å finne deg på Desucon om du bruke suit :>

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. jul, 2009, 23:10 »
Gå i fursuit! =D Det finnes alltid hatere, men de får mene hva de vil så lenge de ikke uttrykker seg uhøfflig. Det blir også letter for meg å finne deg på Desucon om du bruke suit :>

yes! xD

vell jeg skal springe rundt med kehsan fursuit på desucon iallefall når jeg skal dra x3

TwoSocks

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
    • Jckf.no
« Svar #12 på: 21. jul, 2009, 23:37 »

yes! xD

vell jeg skal springe rundt med kehsan fursuit på desucon iallefall når jeg skal dra x3
Jeg tar nok på meg Roar-skjorta mi fra Desucon 3 ^^

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #13 på: 23. jul, 2009, 12:33 »
Er helt enig med Twosocks når det gjelder dette, Hatere finnes det alltis. Tror ikke det er så mange som går "WahFurryikkeVoldtameg!" Daog har ikke så mye ecp når det kommer til slike situasjoner jeg bare tror ikke det er så alt for mange i Norge som hater Furry fandom'en som jeg har sett... Daog jeg er ikke akkurat den som springer rundt i suit, så jeg er ikke akkurat noe autoritetsfigur når det gjelder det.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. jul, 2009, 13:38 »
Er helt enig med Twosocks når det gjelder dette, Hatere finnes det alltis. Tror ikke det er så mange som går "WahFurryikkeVoldtameg!" Daog har ikke så mye ecp når det kommer til slike situasjoner jeg bare tror ikke det er så alt for mange i Norge som hater Furry fandom'en som jeg har sett... Daog jeg er ikke akkurat den som springer rundt i suit, så jeg er ikke akkurat noe autoritetsfigur når det gjelder det.
Er det så mange som veit om furry fandomen her i Norge da?, Man kan ikke hate noe hvis man ikke veit hva det er  :D

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #15 på: 23. jul, 2009, 14:54 »
Det er det jeg sier hvis du leser mellom linjene :3

Helt rett Der Wolftale :D
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?