Mat og drikke er elsk. Samme er søvn. Dog pleier som regel å holde det til ca 8 timer om dagen. Når det gjelder døgnrytme har jeg som regel ingen.
Var en stund hvor jeg var oppe i 8 timer og sov i 4. Funket faktisk veldig bra, ihvertfall for meg. Men siden å sove er så digg, endte jeg med å sove i 8 timer igjen istedet.
Når det gjelder spise og drikke vaner så pleier jeg som regel å spise brødskiver med noe digg på og litt melk eller juice til frokost. Middag og nattlunsj varierer veldig. Alt fra pølser med digg attått til pizza til kjøttsuppe. Varierer veldig. Og da siden butikken er i underetasjen (bor like ovenfor Kiwi) så kan jeg bare kjøpe det jeg trenger hvis jeg mangler eller har lyst på noe. Jalapeños er digg. Og det øker forbrenningen, så to fluer med en smekk.
Ellers sier jeg som regel ikke nei til å bli invitert til middag når folk ber meg. Jeg liker å lage mat og ser på meg selv som en grei kokk, men ut ifra de jeg kjenner er pappa desidert den beste av alle kokker. Anne, kona hans ligger ikke langt bak. Alt fra lammelår til hjemmelagde burgere til grillet villsvin.
Er ikke noe akkurat aktiv på treningsfronten, noe jeg kunne sikkert gjort noe med. Holder det balansert ved å spise mer av hva jeg trenger totalt sett om dagen og ikke har lyst på. Som for eksempel ikke spise en hel pizza til frokost med Cola og spise masse kjøttboller med potetmos til middag og avslutte med en hel porsjon kyllingpasta. Går faktisk ned i vekt ved å gjøre dette, dog det er tregere enn når jeg faktisk ville trent ved siden av også.
Mottoet mitt er: LLL; Lenge Leve Latskapen!