Hvis du var en sann "feminist" ville du ikke kalt deg selv en feminist i første omgang: Du ville kalt deg selv en egalitarian.
Da antar jeg at du ikke ønsker kalle deg selv furry, eller hva?
La meg gå igjennom dette, for jeg har gjort det et dusin ganger allerede.
Det spiller ingen rolle hva jeg selv sier at jer er eller ikke er. Definerte ideologier og grupper finnes for en grunn. For eksempel furry, eller feminisme.
Du kan si hva du vil om hva du er eller ikke er, men til slutt er det hva du tror eller er som definerer hvilke av disse titlene du kulminerer. (i internet terminologi: tags)
Jeg tror på likeverd, det gjør meg automatisk til en egalitær. Som et resultat av egalitærismen blir jeg derfor også en støtter av feminisme og hva du enn vil kalle de legitime MRA grupper rundt i hverden. Jeg syntes Mennisme var et godt ord så jeg brukte det.
Ja, videoen var veldig morsom, og det er notatverdig at kun en person reagerte negativt hele tiden de holdt på.
Feminister flest har en sans for humor og liker satire og parodi, vi er tross alt bare mennesker.
Jeg bryr meg ikke med Milo, dersom han var virkelig seriøs ville han brukt mindre tid på å være ett netttroll og mer på å gå inn i fruktbar dialog med de feminist gruppene som faktisk ønsker slik.