Fikk noe jeg hadde ønsket meg veldig, penger til å besøke kjæresten, brannteppe for å ha på kjøkkenet, til de tidene jeg lager fondue eller bruker frityren, i tilfelle oljen selvantenner "better safe than sorry", fikk og ett faux fur pledd på 130x170 cm, som jeg hadde ønsket meg siden jeg hadde nettop skaffet meg brukt sofa og ville bare krølle meg sammen på sofaen og slappe av.
Så skal faren til tante og kona hans flytte og må kaste mye i huset sitt de hadde en container som vi sa at det var bare å rop ut om noe vi trengte så fikk vi det, og siden han jobber i bring så kan han sende det uansett ^^ bedre enn å kaste, så tilfeldighvis så hadde han en 45" TV splitter ny, bare åpnet men ikke brukt. Som han skal sende til stavanger på døren min ^^ vedig glaaaaaaaad ulv ^^ så nå skal jeg snakke med pup, og få klar signal fra hans mor, så stikker jeg til tyskland i ca 3 uker på ny året ^^
Ellers så var det ikke mye gaver, men fikk julepynt, og husartikler som er kjipe å kjøpe selv, KJEKT med microfiber kluter! ^^
Jeg hadde og bursdag oppi julestellet ^^ feirer jul 24, og bursdag 25 ^^