Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Sitat fra: Avacyn Wolfir på 26. des, 2015, 02:43Sitat fra: Dragon_Pancake på 26. des, 2015, 01:52Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard! Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xDOwO, det dørskiltet hørtes reallllllly nice ut da, har du biiilde? hørtes spennende ut ^^Sånn ser det ut ^^ Kjøpt av tanta mi da de var på Tenerife. Skal få montert det opp asap xP
Sitat fra: Dragon_Pancake på 26. des, 2015, 01:52Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard! Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xDOwO, det dørskiltet hørtes reallllllly nice ut da, har du biiilde? hørtes spennende ut ^^
Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard! Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xD