Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
FÅ DET VEKK, JEG SAKSØKER DEG
Jeg vil ha poten din!
Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten!
Sitat fra: Absolom på 20. jun, 2009, 21:55Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten! Hehe n__n"*gjemmer seg i potene*
Sitat fra: Zaxx på 21. jun, 2009, 12:01Sitat fra: Absolom på 20. jun, 2009, 21:55Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten! Hehe n__n"*gjemmer seg i potene**tukler på potene* I waaaantz
Nuhuh MINE
hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.
Sitat fra: Awite på 08. jul, 2009, 19:01hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.Neeheeei, det jeg har er en hatt, så det så! *se grumpete ut og setter seg i et hjørne*
Sitat fra: Zaxx på 09. jul, 2009, 04:18Sitat fra: Awite på 08. jul, 2009, 19:01hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.Neeheeei, det jeg har er en hatt, så det så! *se grumpete ut og setter seg i et hjørne* D: bitch... >:hah, ville ikke en gang puttet hva enn det er du bruker på et ugleskremsel en gang
hehe neida ^^ grei nok hatt egentlig.