Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
FÅ DET VEKK, JEG SAKSØKER DEG
Jeg vil ha poten din!
Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten!
Sitat fra: Absolom på 20. jun, 2009, 21:55Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten! Hehe n__n"*gjemmer seg i potene*
Sitat fra: Zaxx på 21. jun, 2009, 12:01Sitat fra: Absolom på 20. jun, 2009, 21:55Zaxxen var jo kjempesøt, og kjempemisunnelig på hatten! Hehe n__n"*gjemmer seg i potene**tukler på potene* I waaaantz
Nuhuh MINE
hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.
Sitat fra: Awite på 08. jul, 2009, 19:01hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.Neeheeei, det jeg har er en hatt, så det så! *se grumpete ut og setter seg i et hjørne*
Sitat fra: Zaxx på 09. jul, 2009, 04:18Sitat fra: Awite på 08. jul, 2009, 19:01hatter? amatører.. det her er en hatt :3ergerlig at ikke ørene kune passet til den der ^^ og ja, jeg har en interesse for uniformer.Neeheeei, det jeg har er en hatt, så det så! *se grumpete ut og setter seg i et hjørne* D: bitch... >:hah, ville ikke en gang puttet hva enn det er du bruker på et ugleskremsel en gang
hehe neida ^^ grei nok hatt egentlig.