Skrevet av Emne: foodstuffs  (Lest 6966 ganger)

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
foodstuffs
« på: 28. mai, 2009, 07:38 »
Ok.. jeg sitter på jobb, har akkurat oppdaget at foorskapet er heller tomt og driver nå å fantaserer om kulinariske mesterverk. så hva er deres personlige favoritt foor? jeg vet det kan være fristende å svare kittekatt og whiskas etc, men la oss holde oss til litt et litt mer mennesklig kosthold x3

et favoritt hjemmelaget måltid og et favoritt takeaway/restaurant måltid.

favoritt hos meg varierer ganske mye avhengig av humør, men for øyeblikket så er hjemmelaget ribbe som brenner seg inn på netthinnen og frityrstekte kongereker fra den lokale kinarestauranten. ^^

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #1 på: 28. mai, 2009, 08:53 »
PEPPES PIZZA !FTW! og vel det er vel marinert kylling som er den beste fra heimen!^^

lassenissen

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #2 på: 28. mai, 2009, 11:18 »
pizza skårer høyt opp på lista, spesielt den med tynn bunn, ost, skinke og tomatsaus, den enkleste de fleste restauranter har på lista.

Kyllinvinger (og lår), for da kan man være skikkelig dyrisk når man spiser.  [wink]

mmmmh.. nystekt ribbe hørtes også godt ut ja.. *sikle*

åh! og pasta carbonara. Smakte det på jobbe for første gang for ikke så lenge siden. Hjelp så godt det var. <3

...

og whiskas x3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #3 på: 28. mai, 2009, 11:33 »
Ferske antiloper..? *sikle*

På andreplass kommer Moussaka ^^ Har spist det nesten hver uke i snart 10 år nå, går aldri lei det.
Take away? Da vil eg si Bella Napoli, billig pizzabule her i Bergen <3 Vet ikkje om andre byer har Bella Napoli, men deres pizza er deilig og rimelig. ^^

Klikketiklikk :D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: foodstuffs
« Svar #4 på: 28. mai, 2009, 11:43 »
Først og fremst, kommer pizza ganske høyt opp på lista. Hjemmelagde pizzaen til mamma er det INGENTING som slår. <3
Den er så sjukt god. ;-;
Ellers, digger jeg fisk. Laks og ørret spesielt :3 Også pasta, taco og litt sånt forskjellig. Lasagne er også godt. ^^

Chet

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #5 på: 28. mai, 2009, 12:00 »
Hmm.. Det er så mange retter jeg elsker høyt, men kan jo poste topp 3  [ureshii]

1. Gratinert Broccoli <3
2. Bacalao
3. Sushi

Matretter som er veldig spicy eller har en spesiell smak er også kjempenom  ;D

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: foodstuffs
« Svar #6 på: 28. mai, 2009, 12:10 »
Først og fremst, kommer pizza ganske høyt opp på lista. Hjemmelagde pizzaen til mamma er det INGENTING som slår. <3
Den er så sjukt god. ;-;
Ellers, digger jeg fisk. Laks og ørret spesielt :3 Også pasta, taco og litt sånt forskjellig. Lasagne er også godt. ^^

Mors hjemmelagde pizza er alltid god, intil du begynner å lage pizzaen din selv, fordi 'min' pizza er definitivt den beste!

Men jeg også digger fisk, fisk er godt og lett å tilberede... Mmm.. Nostalgisk gresk laksefillet, shateau gryte..
Oh oh! Åsså elghakk! <3
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #7 på: 28. mai, 2009, 16:30 »
Ingen over, ingen ved siden: - Krokodille.. Samme om det er burger eller "biff", kjempenom uansett

En god annenplass: - Kenguru "steak" *drool*

Litt mer normale saker (og enklere å få tak i/lage)
Mousaka
Taco

Sistnevnte vill bli fortært i løpet av den neste timen.

Ellers så endrer/utvider lista over hva som er nom seg stadig vekk da jeg synes det er digg å prøve nye ting.

Bananpizza scorte ikke så høyt.. Snåle svensker..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #8 på: 28. mai, 2009, 17:09 »
Kan jeg si pocky på den her...?
:3

Hjemmelaget pizza .. ? :3
Eller.. Kyllling & ris og sånn.. god saus som jeg ikke aner hva heter x3
Eller lasagne<3
ELLER ELLER
Sushi 83
Er lenge siden jeg har spist taco amg o:

RefleXio

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #9 på: 28. mai, 2009, 19:46 »
Himlagd må æ si bacalao, morsan lage en genialt god en =^-^=
Utemat/dagenderpåmat må vel vær den gode gamle rullekebaben som aldri svikte hverken magen eller tunga x3

Chris

  • Gjest
Sv: foodstuffs
« Svar #10 på: 28. mai, 2009, 20:31 »
Hjemmelagd; Kveite med poteter og grønnsaker
Takeaway; Lahmagun
Dyr bespisningsplass;;(tre retters)  Kamskjell - Breiflabb eller Kveite - Oste kake -Eller- Reke coktail - En saftig indrefilet - Ostekake

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #11 på: 28. mai, 2009, 22:32 »
hum.. nettop spist middag, men av en eller annen grunn så er jeg plutselig sulten igjen. rart det der x3

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #12 på: 29. mai, 2009, 00:36 »
Ingen over, ingen ved siden: - Krokodille.. Samme om det er burger eller "biff", kjempenom uansett

En god annenplass: - Kenguru "steak" *drool*

Litt mer normale saker (og enklere å få tak i/lage)
Mousaka
Taco

Sistnevnte vill bli fortært i løpet av den neste timen.

Ellers så endrer/utvider lista over hva som er nom seg stadig vekk da jeg synes det er digg å prøve nye ting.

Bananpizza scorte ikke så høyt.. Snåle svensker..

THAC0!!!!!
*sulten*
Why wasn't I informed?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #13 på: 29. mai, 2009, 08:17 »
OOh, Taco ^^ Super nachos fra Dolly er også digg <3
 Fiskemiddage og/eller kina retter <3<3<3
men favoritten er reker <3<3

Biff med cremet sopp saus <3 

SUSHI!!!!!!!!!!!!!

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: foodstuffs
« Svar #14 på: 30. mai, 2009, 03:03 »
Tacopizza... der har vi kvalitets mat. taco.. plassert på en nydelig pizza. eneste stedet hvor jeg har funnet dette er på den lokale pizzariaen Alten pp. finnes sikkert andre variasjoner og andre steder også da, men så er jeg da ikke så altfor ofte utenbys da.