Skrevet av Emne: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?  (Lest 7439 ganger)

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« på: 26. mai, 2009, 17:50 »
Hei.. ja kort sagt.. hehe.. er det noen som har Furry suits eller noe?.. Hehe.. også lurer jeg på om det er noen furry's som kunne kanskje tenke seg og bli kjent og kanskje møte meg i virkeligheten?... (gjelder også scalies hvis det er her og :P )

Hehe... PS: aldri møtt en furry med drakt før.. hehe.. bare sett bilder og video.

vell bare og sende meg Pm eller post reply her  ;D
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #1 på: 26. mai, 2009, 17:54 »
har ikkje drakt no men skall skaffe meg, så kansje seinere i år [laugh] [laugh] [laugh]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #2 på: 26. mai, 2009, 19:25 »
Har et par fursuits, men det er jo ikke noe jeg drar med meg og bruker hvorsomhelst..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Chet

  • Gjest
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #3 på: 26. mai, 2009, 19:41 »
Har ikke drakt enda  :P (jeg er bare 17 x3 )
Skal skaffe meg det når jeg har en jobb med passe lønn [ureshii]

Jeg vil gjerne møte deg i virkeligheten, det eneste problemet er at avstanden er så himla stor  [laugh]

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #4 på: 26. mai, 2009, 20:00 »
Er nok desverre i samme sko som Chet her - Men så har jeg ikke jobb jeg heller... Ellers hadde jeg kjøpt en med en gang!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #5 på: 26. mai, 2009, 21:55 »
ahh.. okei ja jeg skjønner...  hehe.. vell la oss se hva vi kan finne på seinere om et år eller noe.. :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #6 på: 26. mai, 2009, 22:15 »
Har et par fursuits, men det er jo ikke noe jeg drar med meg og bruker hvorsomhelst..
Hah! Jeg har sett deg i de derre på kjemperare steder!
Hoteller i utlandet og sånt liksom.. :P
Why wasn't I informed?

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #7 på: 26. mai, 2009, 22:18 »
Sitat
Hah! Jeg har sett deg i de derre på kjemperare steder!

Er jo ikke nok rare steder her til lands, skjønnte du ikke det da?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #8 på: 26. mai, 2009, 22:24 »
Er jo ikke nok rare steder her til lands, skjønnte du ikke det da?

Nåja.. jeg har da hørt nok rare ting om hiet mitt da.
Why wasn't I informed?

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #9 på: 27. mai, 2009, 21:31 »
umm.. letter etter noen som vil møtes i virkeligheten enda da :p og samme gjelder som jeg sa på min første post :P hehe..

Jeg er da veldig hyggelig for de som ikke vet det :p

så håper på reply  :P
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #10 på: 09. jun, 2009, 17:04 »
Jeg møter gjerne andre Furs i Virkeligheten^^ Jeg bor I Moss, så hvis du er et sted rundt omkring så er det bare å si ifra :3 Og man kan alltids legge meg til på MSN og. Bare sjekk profilen min x3

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #11 på: 09. jun, 2009, 18:13 »
ahh... kult hehe.. ja jeg bor i nærheten :P har kjørt forbi eller i moss så mange ganger.. hehe.. vært på mange sverige turerr og kjører igjenom moss til og ta ferja da ... uhh.. hvis jeg ike husker feil hetter den Bastø eller noe :P

men ja legger deg gjerne til :)

PS bor i vestfold så er nærme ja :P
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #12 på: 10. jun, 2009, 03:55 »
Folk kan bare si ifra når dem er i Drammen område. Så kan jeg bare komme. Trenger å komme meg ut og få nye venner nå som jeg ikke har så mange. Så hadde vært koselig. Bare ikke folk voldtar meg eller no XD Haha.. Neida=P Folk sier jo det om folk man møter på nettet.. Pass deg sånn at du ikke blir voldtatt av mannfolk som sier at dem er 20 men egentlig er 40 XD Mohaha.. Jeg er egentlig 70, men ikke si det til noe.. Aaaah.. Hyper som F nå..  [laugh]

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #13 på: 10. jun, 2009, 11:19 »
Jeg og fangz har jo suits. Dvs, vi har laga oss partial suits, men fangz har også en full fursuit som han skal bruke på EF i år.
Men, jeg bor i oppland akkurat nå. :P Men, om du skulle kommet opp hit en dag, så si ifra så kanskje vi møtes.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #14 på: 10. jun, 2009, 11:53 »
Hei.. ja kort sagt.. hehe.. er det noen som har Furry suits eller noe?.
akkurat det der er det vel en post om allerede?

For å møte og slik, burde vi vel snart greie å få til et furmeet snart igjen?! Lenge siden sist :P

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #15 på: 10. jun, 2009, 15:13 »
Folk kan bare si ifra når dem er i Drammen område. Så kan jeg bare komme. Trenger å komme meg ut og få nye venner nå som jeg ikke har så mange. Så hadde vært koselig. Bare ikke folk voldtar meg eller no XD Haha.. Neida=P Folk sier jo det om folk man møter på nettet.. Pass deg sånn at du ikke blir voldtatt av mannfolk som sier at dem er 20 men egentlig er 40 XD Mohaha.. Jeg er egentlig 70, men ikke si det til noe.. Aaaah.. Hyper som F nå..  [laugh]

mhm jeg vet... de kan jo prøve og voldta meg og se hva som skjer da :P

oh til Regandor Ok.
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #16 på: 06. jul, 2009, 20:27 »
Jeg har møtt en del folk via nett. Noen av de er furries også. :3 *telle litt* 3-5 stk kanskje? Jah. ^^ Så møter jeg en til nå til onsdag, wooh. c:

Sier ikke nei til å møte flere engang. ^^

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: noen med furry drakt?... møte i virkeligheten?
« Svar #17 på: 06. jul, 2009, 23:27 »
Hehe. nei. lykke til ^^
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D