Heisann alle sammen!
Jeg er et 24 år gammelt individ ifra Hordaland. Arbeider på fulltid som spillutvikler :3 Litt spesielt og utfordrende yrke i Norge, men det ser ut til å gå frem og oppover
I tilegg så har jeg fått diagnosen sosial fobi, noe som gjør både jobb og fritid ganske utfordrende. Men jeg har frem til nå klart meg relativt bra
Jeg er ganske nysgjerrig på furry-fenomenet, og misunner alle som tør å gå på conventions både med og uten kostyme. Det er en egenskap jeg skulle ønske jeg selv hadde... Jeg ser videoer fra Desucon og lignende cons, og det ser bare kjempekoslig ut :3
Selv om jeg er ganske sikker på at dere er et ganske åpent samfunn når det kommer til furries, så er jeg mindre sikker på hvordan andre ville oppført seg om jeg identifiserte meg. Derfor er jeg ganske anonym i både prat og profil på siden her. Om du finner ut hvem jeg er, så hadde jeg vært takknemlig om du ikke fortalte det videre. Hadde og likt at du fortalte meg på PM hvordan du fant ut av det
Men når jeg først er her, så håper jeg at jeg kan klare å komme inn i diskusjoner og samtaler dere har gående
Og dere må ikke være redd for å stille meg spørsmål, dog kan det hende jeg bestemmer meg for å utdype svaret på PM hvis det blir alt for personlig/identifiserende.