god kveld alle sammen. Tromsø dragen warius hær. på DESUCON10 Fursuit Photoshoot sa jeg at jeg skulle legge ut videoen i løpet av mandags kveld\ tirsdagen. vell på grunn av mye feil med toget og bussen og alt annet som laget trøbbel som da ble til mye forsinkelser.
men endelig etter 6 timer med youtube plaging og mer. så har jeg endelig fått putta ut den videoen på youtube. dersom dere har en youtube kanal. vennligst skriv navnet på kanalen og om du vil at jeg skal legge den under videoen på youtube. dersom dere ønsker det så kan det bli gjort.
samtidig så vil jeg bare beklage på det meste siden det ble litt snakking i videoen. og jeg ser også at videoen hadde et par frysninger i videoen. beklager det også. tror det kommer av siden jeg filmet med telefonen. beklager dette meget mye men jeg synes videoen ble bra men ikke perfekt. håper dere er ok med resultatet. men HUSK: at bra video er bedre enn ingen video
vil jo takke alle som stilte opp til paraden. sammen fikk vi ett bra resultat. satser på et bedre resultat på neste con som for meg kan bli torucon men er enda usikker siden økonomien er ikke på topp. blir vel å komme tilbake på desucon 11 og fantasy.
her er videoen folkens. len deg tilbake å nyt den
https://www.youtube.com/watch?v=WiEUibIFEAc&feature=youtu.be