Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
VELDIG STORT BILDE! Men ja. Ruta jeg tenker vi kan gå etter photoshoot. Hva synes folk? Forstår dere d.som står. :p?
Sitat fra: felixcani på 26. jun, 2015, 21:29VELDIG STORT BILDE! Men ja. Ruta jeg tenker vi kan gå etter photoshoot. Hva synes folk? Forstår dere d.som står. :p?ja æ forsto det. men æ tenker å filme paraden med min telefon og deretter legge det ut på youtube med engelsk text og tittel og hele pakka :p det som æ har gjort for isberget i alle hjemmekampene sålangt i år :p tenkte det var best å filme siden æ ikke har suit. hva tenker du om det? skal æ filme å legge ut på youtube eller skal æ bare være en del av paraden? hva synes du er best ?
Sitat fra: Warius på 26. jun, 2015, 23:33Sitat fra: felixcani på 26. jun, 2015, 21:29VELDIG STORT BILDE! Men ja. Ruta jeg tenker vi kan gå etter photoshoot. Hva synes folk? Forstår dere d.som står. :p?ja æ forsto det. men æ tenker å filme paraden med min telefon og deretter legge det ut på youtube med engelsk text og tittel og hele pakka :p det som æ har gjort for isberget i alle hjemmekampene sålangt i år :p tenkte det var best å filme siden æ ikke har suit. hva tenker du om det? skal æ filme å legge ut på youtube eller skal æ bare være en del av paraden? hva synes du er best ? Filming blir nok best
Selfie sticks og lignende er dessverre ikke tillat
Då har eg masse bilder av photoshooten og masse film av parade eg kommer til å opplaste alt etter at eg kommer heim
Du skulle vert her ;p
Her er ett av bildene jeg tok, photoshoppet bittelitt C:http://drfoofi.deviantart.com/art/Furry-photoshoot-desucon-10-542521402?ga_submit_new=10%253A1435442595
Vet ikke om noen her var en av de som filmet meg under Discoen (helt bakerst i det ene hjørnet), men om noen har video av den sinte rotta hadde jeg blitt kjempeglad om det var mulig å få sett