Hei hei!
Hvem er så du?
Jeg tenker på... hvordan kom du inn i fandommen? Hva ledet deg så hit til forumet? Hvor i landet (ca) er du fra? Hva gjør du? Noen fursona? Slike ting. ![Smiley :)](/forum/Smileys/default/smiley.gif)
hmm.... hvor skal jeg starte?
Hvordan det startet: Jeg har alltid vært veldig glad i dyr, altid likt å holde på med dyr når jeg møter på de. jeg har egentlig altid visst at det har vært et "furry community" men visste ikke hva det dreide seg om. jeg bruker mesteparten av tiden min på PC'en (internett, skype og spiller spill), og intrykket av furry'er er jo ikke noe bra runt om kring på internett. helt til i fjor da jeg så en post på 4chan /b der det var flere bilder av en del folk i fursuits, og jeg tenkte "det ser jo ganske kult ut". så søkte jeg meg runt om kring på internett og youtube av videoer og bilder og diverse. og siden da har jeg vært veldig interisert i "fursuiters", furry art(av den typen som ikke er 18+), og jeg har brukt hundrevis av timer på å se videoer på youtube av folk i fursuits.
så det var no hvordan det starte.
jeg kom til forumet her når jeg søkte runt etter norsk fursuiting på google.
![Smiley :)](/forum/Smileys/default/smiley.gif)
jeg er fra nord-trøndelag, steinkjer.
"Hva gjør du?": jeg går skole akkurat no. skal inn i førstegangstjeneste neste år, og skal jobbe med hunder der.
"Noen fursona?": ja jeg har en german shepherd.(art'en holder på å bli tegnet akkurat nå faktisk, etter en lang vente tid)
![Smiley :)](/forum/Smileys/default/smiley.gif)
hvis det er noe annet noen lurer på så er det bare å spørre