er ganske sansynlig at jeg, Bluedis og Roxy skal dit men vi skal bo i campingvogn på parkeringa såvidt jeg vet så har vi plass til 1 om ikke 2.
Så det går greit med å campe på parkeringsplassen? Trodde dem ikke likte det eller at det ikke var tillatt?
Jeg sendte en Mail til Driftssjefen over varemessa som har ansvaret der og fikk dette som svar og dette var bare ang. Campingvogn. Legger ved svaret under fra Driftssjefen
Hei!
Viser til din henvendelse vedrørende mulighet til å parkere og bo i en campingvogn under Desucon 10 i sommer. I utgangspunktet er det camping forbudt på vårt område, men på enkelte arrangementer tillater vi det når vi har mulighet.
Desucon bør vær et slikt arrangement.
Jeg gjør oppmerksom på at vi ikke har noen camping fasiliteter, det er ikke tilgang på toalett, vann eller dusj.
Du betaler på automat når du kommer, husk at bil og vogn må være koblet sammen for å kun betale for en enhet, står de siden av hverandre må du betale for 2 enheter.
Ta gjerne kontakt med meg litt før du kommer, så jeg får vist deg hvor du skal stå.
Med vennlig hilsen
Svein O. Solberg
Driftssjef