Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Vurderer å ta meg en tur.Det hadde vært kult, men syns det er litt dyrt for noen timer...
Sitat fra: Wolftale på 05. apr, 2015, 16:34Vurderer å ta meg en tur.Det hadde vært kult, men syns det er litt dyrt for noen timer...Noen timer? Det er 3 dager? XD
Jeg kommer, jeg må forsvare pokemon master tittelen min fra i fjor >:3
Sitat fra: Otorium på 06. apr, 2015, 00:28Jeg kommer, jeg må forsvare pokemon master tittelen min fra i fjor >:3Hah~ vi for se på det da
Sitat fra: FreesTyler på 05. apr, 2015, 23:05Sitat fra: Wolftale på 05. apr, 2015, 16:34Vurderer å ta meg en tur.Det hadde vært kult, men syns det er litt dyrt for noen timer...Noen timer? Det er 3 dager? XDTviler på at jeg får kommet mer enn en dag =/ Men det er fortsatt en stund til.
Noen andre som blir å være i området til mandag? Jeg og kjæresten har booket rom til mandag og lurer på om noen blir med på noe på dagtid da.
Sitat fra: Dragon_Pancake på 08. apr, 2015, 23:09Noen andre som blir å være i området til mandag? Jeg og kjæresten har booket rom til mandag og lurer på om noen blir med på noe på dagtid da. Fikk dere romplass på Arena? D:
Når er dette..? Dette vekker min interesse sterkt...
Sitat fra: Tokes på 21. apr, 2015, 00:06Når er dette..? Dette vekker min interesse sterkt...står i tittelen ^^ "Desucon 10, 26.-28. JUNI 2015."