Elsker å synge, men har ikke den beste stemmen i verden. Men når jeg hører musikk jeg liker eller kan teksten på, må jeg bare synge. Derfor det er så fint å kjøre rundt med folk jeg føler meg komfortabel med, blaste alt for høy musikk og spille sanger jeg kan synge til uten å være redd for å bli bedt om å ti stille.
Den følelsen av å sove akkurat nok. Når man våkner av seg selv og faktisk får lyst til å stå opp, fordi kroppen er helt uthvilt. Ikke ofte det skjer, men det er veldig fint å kjenne at man våkner helt rolig i kroppen og klar i hodet. Jeg blir så glad av det, og det gjør resten dagen så mye bedre.
Når folk gir meg små hjemmelagde gaver. Totally makes my day. Jeg blir jo glad om du kjøper meg en bamse, men den litt avanserte orgami-figuren du lagde til meg betyr litt mer på et vis. Jeg lager mye ting selv for å gi i gave, og det er sikkert derfor jeg setter så pris på det når andre gjør en liten ekstra effort for å gjøre meg glad. Det trenger ikke være mye heller. Skriv meg en liten lapp med noe hyggelig, en rask tegning, en bit sjokolade gjemt i sekken min, hjemmelaga godteri eller når andre lager meg mat som de vet jeg liker. Det at jeg vet de tenkte spesielt på meg selv om det kanskje ikke var noe dyrt eller tidkrevende, gjør at tanken teller så mye mer for meg ^^