Jeg kan ikke fordra når folk ikke hører eller forstår hva jeg sier, selv om jeg forklarer det om og om igjen på forskjellige måter vær gang. Enten så forstår de, men vil ikke høre, eller så tror de bare at deres egen oppfatning av situasjonen er den eneste som er rett.
Også begynner jeg å få mer og mer hat for SJWs og Feminister, i form av ekstremister. Så klart fins det folk innenfor de to "navnelappene" som er gode, men jeg føler det an den høystemte minoriteten virkelig tar over, og det er de som folk som regel hører på. Men noen virker som at de enten virkelig tror det de selv sier, og mener DE bare har rett, eller så troller de. Kanskje both? Et eksempel er AVGN som snakket om Ghostbusters. Som jente, så jeg gjennom hele videoen uten å ta meg nær at all, han sier ingenting nedverdigende mot damer, men likevel blåser SJWs og feminister det helt ut av proporsjoner, som on han er verdens verste person på planeten.
Det fins også andre som tar ting litt for hardt. Et eksempel er et bilde BearlyFeline putta på FA for en stund tilbake før de tok en FA pause. Bildet inneholder et bilde av en karakter som sier "niggaaa". Personen som eier karakteren og spurte om BearlyFeline kunne tegne det, er tilfeldigvis også svart. Altså syns jeg de burde få lov å ha det ordet på bildet. Men hele kommentarseksjonen på det bilde ble som en krigssone etter en viss person fant ut at de skulle peke det ut. Det greina seg ut til en hel del ting, som for eksempel at hvite er ikke og har aldri vært "oppressed". Her kommer jeg inn og skriver litt om hvordan tyskerne brant og ødela alt av hus her i nord, slik at russerne ikke kunne følge etter. Også kjent som "brent jord taktikken" eller "Scorched earth tactic". Norske er forsåvidt hvite, men det er også tyskerne. Men det er fortsatt relevant. Jeg ble instantly blokkert, bare fordi jeg ikke var enig med vedkommende. Jeg følte jeg ikke kunne tilføye så mye mer på andre aspekter i den diskusjonen, i og med at jeg ikke har brukt så mye tid på å lære meg alt, men som tidligere historie museums arbeider i Nordkapp, så burde jeg kunne vite litt om "oppression" her i alle fall. Jeg er enda litt stuss på hvorfor jeg ble blokkert. En annen person hadde vist klart å blokkere meg og, men jeg spurte dem via tumblr hvorfor de blokkerte meg, og de skjønte ikke hvorfor selv, men de mente det trolig var fordi de så meg poste under samme tråd.
Jeg blir litt forbauset over folk jeg. Det er vist galt å si hva man mener, eller ønsker å tilføye ting til en diskusjon. Til slutt er det ikke lov å si hva man skulle ønske, til og med når man forholder seg sivil og ikke prøver å gjøre de andre i diskusjonen sinte eller lei seg på grunn av personlige meninger.